Krzysztof Bosak, wicemarszałek Sejmu
1. 200 tysięcy złotych na zestaw do nowoczesnych technik serwowania deserów.
2. Pizzeria z solarium – bo przecież to oczywista synergia.
3. Kebab z pokojem hotelowym na zapleczu – woj. łódzkie.
4. Solarium zwiększające odporność – najnowszy hit antykryzysowy.
5. Mobilne kino pod chmurką – oczywiście jako dywersyfikacja kryzysowa.
6. Piwo bezalkoholowe o szczególnych walorach smakowych – 400 tysięcy złotych.
7. Nowoczesne, mobilne ekspresy do kawy – bo przecież kawa to bezpieczeństwo.
8. Zakup jachtu – cel: edukacja.
9. Pozaszkolna edukacja sportowa w… kebabie.
10. Kursy brydża w modelu e-learningu – prawie pół miliona złotych.
11. Kamieniarstwo zamieniające się w pizzerię – klasyka dywersyfikacji.
12. Eko jurty z alpakami (glamping) – 470 tysięcy złotych.
13. Treningi w czasie epidemii… w kontenerach.
14. Barbecue w stylu południowoamerykańskim – z nutką egzotyki.
I to wszystko pod hasłami: „odporność”, „innowacyjność”, „nowoczesność”. Wystarczy wrzucić modne słowo do wniosku i… gotowe. Pieniądze płyną.
RozwińZwiń komentarze (3)