Rozbój! Tyle kosztowała podatnika promocja pisowskich "Pikników 800+" - Konfederacja

Rozbój! Tyle kosztowała podatnika promocja pisowskich “Pikników 800+”

ALE ODLOT! Między czerwcem a sierpniem 2023 r. rząd organizował w całej Polsce „Pikniki 800+”. Po co? Oficjalnie głównym celem pikników było poinformowanie obywateli o nadchodzącej waloryzacji świadczenia (tzw. 500+) z 500 zł na 800 zł. Dobre sobie! Tak, jakby Polacy już dawno o tym nie wiedzieli. Każdy zorientowany wie, że „Pikniki 800+” były CYNICZNYM WYKORZYSTANIEM PIENIĘDZY POLSKIEGO PODATNIKA na prekampanię wyborczą partii PiS, a konkretnie na organizację pikników/spotkań, na których głównie lansowali się ludzie z obozu obecnej władzy. Wydano miliony złotych!!! Ale… to nie koniec.

Instynkt podpowiedział mi, aby spytać Centrum Informacyjne Rządu o koszty PROMOWANIA tych pikników w mediach. Okazało się, że instynkt mnie nie zawiódł, bowiem… tam też poszły kolejne pieniądze podatnika. A promowanie „Pikników 800+” w mediach to przecież nic innego, jak jednoczesne promowanie w mediach liderów partii Prawa i Sprawiedliwości (na parę miesięcy przed wyborami). I teraz usiądźcie. Otrzymałem odpowiedź* na moje zapytanie. Oto fakty.

Tylko od czerwca do sierpnia 2023 r.: – spoty w stacjach telewizyjnych TVP Info, Polsat News, Telewizja Trwam, Telewizja Puls promujące program 800+, kosztowały polskiego podatnika PONAD 3,5 MLN ZŁ, – na Grupę RMF FM (Radio RMF24), Polskie Radio oraz Forum Niezależnych Rozgłośni Katolickich wydano PONAD 2,1 MLN ZŁ, – billboardy pochłonęły PONAD 758 TYS. ZŁ, co łącznie daje kwotę… ponad 6 358 000 zł!

Co za rozbój w biały dzień. Jako poseł Konfederacji uważam, że jest to bezprecedensowe wydanie pieniędzy polskiego podatnika na prekampanię wyborczą partii Prawa i Sprawiedliwości i niewątpliwie kolejna „LICZBA HAŃBY” Pana premiera Mateusza Morawieckiego.

Powinniście Państwo w PiS palić się ze wstydu i zwrócić z własnej kieszeni KAŻDY wydany w ten sposób grosz!

* Źródło informacji: pismo otrzymane przeze mnie z KPRM w dniu 09.11.2023 r.

Komentarze (2)