Komisja Europejska zatwierdziła jeden z największych programów tak zwanej polityki spójności. Polska może w nim liczyć na ogromną sumę 24 miliardów euro. To ponad 116 miliardów złotych, które mogą trafić bezpośrednio do polskich samorządów. Problem w tym, że te środki są przez UE blokowane pod pretekstem łamania przez Polskę Karty Praw Podstawowych.
“W drodze negocjacji traktatu lizbońskiego Polska i Wielka Brytania zagwarantowały sobie tzw. protokół brytyjski, czyli wyłączenie z obowiązywania Karty Praw Podstawowych. Dziś dowiaduje się, że od zeszłego roku trwają naciski urzędników unijnych, aby samorządy podporządkowały się dokumentowi, który nie obowiązuje Polski.” – powiedział Krzysztof Bosak.
Jak przekazała unijna komisarz ds. spójności Elisa Ferreira, “wypłaty są uzależnione od spełnienia warunków podstawowych, w tym stosowania Karty Praw Podstawowych” (czyli m. in. niedyskryminacji osób LGBT i niezależności sądownictwa).
“Po pierwsze informujemy opinię publiczną, że istnieje trzeci sposób blokowania środków unijnych. Będziemy też działań w tej sprawie. Widzimy, że polityka europejska rządu jest w rozsypce. Kierujemy w tej sprawie interpelację, zadając konkretne pytania.” – stwierdził jeden z liderów Konfederacji, który w zapowiedzianej interpelacji zadaje następujące pytania:
Jakie jest stanowisko Rządu RP dotyczące powyższej wypowiedzi komisarz ds. spójności Elisy Ferreire?
Czy Rząd RP zaprotestował wobec groźby blokowania przez Komisją Europejską wypłaty środków z programu Polityki Spójności dla Polski pod pretekstem łamania Karty Praw Podstawowych której stosowanie wobec Polski jest ograniczone tzw Protokołem Brytyjskim?
Jakie kroki podejmuje Rząd RP w celu zabezpieczenie środków należnych Polsce w ramach Polityki Spójności?
Jakie samorządy mogą być zagrożone utratą środków?
Czy zagrożone są samorządy które przyjęły Samorządową Kartę Praw Rodziny czyli 1 województwo, 18 powiatów oraz 19 gmin i miast?
Sławomir Mentzen skomentował na X najnowsze badanie opinii przygotowane przez pracownię CBOS dotyczące zaufania do polityków, w którym to rankingu Sławomir Mentzen zajął 4 miejsce z zaufaniem na poziomie 39%:
Bardzo dziękuję za zaufanie!
Pomimo tej kampanii nienawiści, nagłaśniania moich niepopularnych poglądów, pomimo kłamstw, manipulacji i bluzgów, zaufanie do mnie wzrosło o 5 p.p.
Będę dalej trzymał się swoich zasad, wartości i poglądów. Psy szczekają, karawana jedzie dalej!
Bardzo dziękuję za zaufanie!
Pomimo tej kampanii nienawiści, nagłaśniania moich niepopularnych poglądów, pomimo kłamstw, manipulacji i bluzgów, zaufanie do mnie wzrosło o 5 p.p.
Będę dalej trzymał się swoich zasad, wartości i poglądów. Psy szczekają, karawana jedzie dalej! pic.twitter.com/GddkZlwcPX
— Sławomir Mentzen (@SlawomirMentzen) May 28, 2025
O-o-o-o
O-o-o-o
O-o-o-o
O-o-o-o
Myślisz może, że więcej coś znaczysz
Bo masz rozum, dwie ręce i chęć
Twoje miejsce na Ziemi tłumaczy
Zaliczona matura na pięć
Są tacy – to nie żart
Dla których jesteś wart
Mniej niż zero
Mniej niż zero
Mniej niż zero
Mniej niż zero
O-o-o-o
Przewodniczący Klubu Poselskiego Konfederacji Grzegorz Płaczek
DRUZGOCĄCE! Ależ to jest układ zamknięty. Informuję opinię publiczną, iż wreszcie udało mi się dotrzeć do liczb [interpelacja poselska o sygn. PLPR.050.21.2025.PSZ]. Otóż… Polska w ostatnich latach wydawała z budżetu Ministerstwa Zdrowia na zakup szczepionek średnio 135 MILIONÓW ZŁOTYCH ROCZNIE, co daje łącznie (w ciągu ostatnich 25 lat) kwotę 3,3 MILIARDA ZŁOTYCH !!!
I to o to dokładnie idzie ta gra. To o te pieniądze walczy lobby farmaceutyczne i to dlatego na Komisji Zdrowia można spotkać lobbystów Big Pharmy – nazywanych „niezależnymi ekspertami” lub „doradcami”, a Ministerstwo Zdrowia od lat powołuje na stanowisko szefa GIS’u osoby powiązane z branżą farmaceutyczną.
Między bajki można włożyć przekaz kolejnych rządów, że… szczepionki są darmowe. Nie, nie są! A przecież do tych miliardów należy doliczyć koszty dystrybucji, utylizacji, transportu, przechowywania, podawania szczepionek, etc. – za co również co roku płacą polscy podatnicy.
Polska ma jeden z najbardziej rozbudowanych programów obowiązkowych szczepień dzieci na świecie! NA ŚWIECIE! Czas powiedzieć to głośno – polski budżet państwa jest drenowany przez branżę farmaceutyczną i każdy z kolejnych Ministrów Zdrowia od dekad na to pozwala. Patologiczny system ma się dobrze i jeśli ktokolwiek myśli, że to wszystko nie ma najmniejszego sensu – podpowiem, że wręcz przeciwnie. Miliardy płyną strumieniami.
Do tego trzeba dodać dobrowolne zaniechanie przedłużenia i wygaszenie licencji na produkcję polskich leków generycznych, chyba tak się one nazywają.W efekcie za byle medykament płacimy krocie, jak za przysłowiowe zboże… Tak te zawoalowane meandry nieuczciwości i “skur*****a”, jak stugłowa hydra i gangrena objęły różne obszary polskiej chromej rzeczywistości. Tylko propaganda u każdej ekipy jest zawsze na topie
Trzaskowski czy Nawrocki? W swoim najnowszym programie na YT Sławomir Mentzen omawia obie rozmowy z kandydatami na prezydenta.
Sławomir Mentzen w swoim komentarzu na YT bardzo szeroko komentował obie rozmowy jakie przeprowadził z kandydatami na prezydenta jakie przeprowadził w Toruniu.
Obie rozmowy, zarówno z Karolem Nawrockim i Rafałem Trzaskowskim, toczyły się głównie wokół 8 punktowej Deklaracji Toruńskiej przygotowanej przez Sławomira Mentzena. I również te punkty są osią poniższego programu. Przypomnijmy, że Karol Nawrocki poparł całą deklarację i ją podpisał, natomiast Rafał Trzaskowski poparł jedynie połowę, a pod tymi punktami, które poparł nie chciał złożyć podpisów.
Sławomir Mentzen bardzo krytycznie odniósł się do obu kandydatów. To warto podkreślić, jednak przy omawianiu rozmowy z Rafałem Trzaskowskim jasno powiedział: – Nie widzę żadnego powodu, żeby głosować na Rafała Trzaskowskiego.
Sławomir Mentzen skomentował również piwo z Sikorskim i Trzaskowskim. Wyjawił przy tej okazji o czym rozmawiał z politykami Platformy..
Pod koniec programu Sławomir Mentzen stwierdził, że ma nadzieję, że pomógł swoim wyborcom w wyborze kandydata i nakłaniał wszystkich do pójścia na wybory.
Kiedy rezerwowałem miejsce w pubie Mentzena, czułem pewne wahanie. Oczywiście przyświecały mi intencje polityczne — chodziło o okazanie szacunku jego elektoratowi, bo w drugiej turze o każdy głos warto powalczyć.–Oczywiście przyświecały mi intencje polityczne —–WYRACHOWANY DZIAD–A P. MENTZEN DAŁ SIĘ ZROBIĆ W BAMBUKO -SZKODA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Newsweek: “Będzie rządził poprzez strach, będzie używał strachu, by promować antywolnościowy program” – ostrzegała Kirsti Noem przed Rafałem Trzaskowskim na kilka dni przed. Sekretarz ds. bezpieczeństwa krajowego USA była gościem zlotu konserwatystów pod Rzeszowem.– była gościem zlotu konserwatystów-JAKICH KONSERWATYSTÓW ???–NA PEWNO KOMUNISTÓW !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!—TŁUMACZENIE IM SIĘ POMYLIŁO !!!!!!!!!!!!!!
Pan Poseł G.Braun też jednoznacznie wykluczył taką możliwość , o czym oczywiście mainstremowe media nie informują Czyli konkludując i reasumując : “polska Polska cała” – “bez Trzaskowskiego Rafała”
Dziennikarz Onetu Tomasz Pajączek opisał historię Krystyny i Bogusława z Lutyni pod Wrocławiem — starszego, wierzącego małżeństwawia, które zdecydowało się wywiesić na swoim ogrodzeniu baner Rafała Trzaskowskiego i w konsekwencji dośdczyło fali hejtu ze strony lokalnej społeczności.—WIERZĄCEGO MAŁRZEŃSTWA—OTO CAŁA PRZEWROTNOŚĆ POLAKÓW–BO CZY NAPRAWDĘ WIERZĄCY CZŁOWIEK MOŻE POPRZEĆ TAKIEGO POGANINA–KTÓRY WYWOŁUJE WOJNĘ Z KRZYŻEM JEZUSOWYM,,,—I SZERZY SODOMĘ I GOMORĘ !!!!!!
Jak twierdzą, charakter ataków wskazuje, że sprawcami mogą być starsi mieszkańcy wsi, znający ich od lat. Proboszcz nie potępił dewastacji grobów.—TAKA SAMA HIPOKRYZJA TYLKO W DRUGĄ STRONĘ—BO POLACY NIE SĄ NARODEM MYŚLĄCYM– A MEDIA OGŁUPIAJĄ JESZCZE BARDZIEJ !!!!!!!!!!!!!!!!
Myślisz może, że więcej coś znaczysz
Bo masz rozum, dwie ręce i chęć
Twoje miejsce na Ziemi tłumaczy
Zaliczona matura na pięć
Są tacy – to nie żart
Dla których jesteś wart
Mniej niż zero
Mniej niż zero
Mniej niż zero
Mniej niż zero
Szkoda, że p. Mentzen nie ma odwagi wprost wyrazić swojego stanowiska względem obecnych kandydatów na prezydenta. Zupełnie inne, przejrzyste podejście p. Bosaka. I nie chodzi o to, że nie wiem na kogo zagłosować. Chciałabym jednak wiedzieć, kogo porze lider konfederacji, którą uważam za jedyną godną poparcia opcję polityczną.
ale się porobiło, amerykańska sekretarz stanu bez skrępowania ingeruje w proces wyborczy w Polsce, wskazując wprost na kogo głosować, a ten cały tusk nawet nie ośmiela się zwrócić jej na to bezeceństwo uwagi. co innego gdyby to putin ingerował, o to co innego, od razu tusk i jego kamraci darli by otwory gębowe w niebo głos, oczywiście tęczowy rafał najgłośniej. widać jak na dłoni, że przed USA pękają nawet takie tuzy jak tusk i tęczowy rafał. no, w cyrku jest smutniej.
Panie Prezesie wiadomo że bliżej nam do Polaka Nawrockiego niż farbowanego niemca poza tym nie cierpię szkopów i ich skundleńców administrujących Polską idę ratować Polskę po prostu i tyle dalej oczywiście was popieram wszystkiego dobrego i pozdrawiam
Mogą organizować na nas prowokacje, mogą kłamać i manipulować, ale powiem Wam jedno – żaden POPiS nie złamie jedności Konfederacji!
Żadne ustawki z piwem, czy szantaże moralne nie zmienią naszych poglądów i fundamentalnych celów – zmiany pokoleniowej w polityce i doprowadzenia do prawdziwych reform z korzyścią dla obywateli, a nie pseudoelit, które rządzą od lat. Nie są w stanie poradzić sobie z nami w sposób merytoryczny, więc łapią się innych, brudnych metod.
Dla mnie to nie wyraz odwagi, czy wyższości, tylko desperacji i braku argumentów. Kandydaci obu głównych plemion partyjnych otrzymali najmniej głosów od 20 lat, zadłużenie rośnie w szalonym tempie, nadchodzą pakt migracyjny, czy kolejne elementy Zielonego Ładu. Tego w końcu nie przykryje żadna rządowa propaganda i żadne kłamstwa.
Czas na prawdziwe zmiany, a nie ciągnące się w nieskończoność pozorowane ruchy i sprzedawanie Polski za plecami obywateli. Coraz więcej ludzi się budzi, w tych wyborach to blisko 3 miliony ludzi, a w kolejnych będzie jeszcze więcej. Musimy być odporni na perfidną i cwaną propagandę partii systemowych, musimy się jednoczyć i mobilizować. To jedyna droga, by skutecznie bronić naszej Ojczyzny!
Wiadomo że na Polaka idziemy 5 lat temu na Bossaka bylem teraz na Mentzena walczyliśmy o 2 turę nie udalo się tym razem to nie jest powiedziane że za 5 lat nam się nie uda pozdrawiam
Ludzie ogarnięcie się! Ten post jest o jedności konfederacji a wy wylewacie hejt na Mentzena i nawołujecie żeby 1 czerwca iść zrobić łaskę Nawrockiemu.
Przy wyborze między 1. R.Trzaskowskim = D.Tusk a 2. K.Nawrockim znakomita większość “Konfederatów”(obydwu Konfederacji) raczej nigdy swoim głosem nie poprze pierwszej opcji. Kto ma oczy i uszy widzi i słyszy co się dzieje a udział w tym kierownika tylko to potwierdza… Nie dajmy się kolejny raz położyć na wadze kłamców i oszustów. Do zobaczenia 1 czerwca i głosujmy mimo wszystko za “polską Polską”, taką o jakiej mówią Konfederacje
Brawo! Zbudowaliście alternatywę dla popis dzięki jedności i konsekwencji! Polacy docenili. 15 proc to wielki sukces. Za dwa lata to Wy będziecie sobie wybierać przystawki
Naszym celem nigdy nie było „trwanie” ani dobijanie się do resztek władzy, które zostawiają po sobie PiS i Platforma. Naszym celem jest zmiana Polski na lepsze – gruntowna, odważna i realna. Nie jesteśmy tu po to, by zostać kolejną przystawką POPiSu.
Historia zna już zbyt wiele przykładów partii, które zapowiadały zmianę, a ostatecznie zostały wchłonięte przez układ dwóch partii, bo były zbyt słabe, żeby się im przeciwstawić. My nie możemy i nie zamierzamy powtórzyć ich losu.
Sławomir Mentzen słusznie działa tak, byśmy nie zostali na stałe wpisani do jednego obozu, bo to nas zniszczy. Musimy zrobić wszystko, by utrzymać naszą niezależność. Tylko niezależność daje realną siłę. Tylko ona pozwoli nam rzucić wyzwanie duopolowi Tuska i Kaczyńskiego.
Nie interesuje nas bycie wieczną opozycją z kilkoma procentami w sondażach. Nie interesuje nas narzekanie bez wpływu na rzeczywistość. Nie chcemy być kółkiem dyskusyjnym. Celem partii politycznej musi być realna reforma państwa, a ta wymaga wpływu na władzę.
Politykę trzeba prowadzić tak, by była skuteczna – nie tylko jutro, ale i za kilka lat. I to właśnie robimy. Nie damy się stłamsić i szantażować ani przez PiS, ani przez Platformę.
Przed nami dwa lata ciężkiej pracy. Poświęcimy je na budowę silnego, spójnego i niezależnego środowiska, które w 2027 roku będzie gotowe stanąć do walki z POPiS-em i wziąć odpowiedzialność za Polskę.
po , psl sld 2050—to też tacy sami lewacy !!!—WSPÓŁCZESNI PUŁAWIANIE I NATOLIŃCZYCY–Puławianie i Natolińczycy były to nieformalne frakcje rywalizujące o władzę w PZPR (Polskiej Zjednoczonej Partii Robotniczej) – „natolińczyków” OKREŚLANO- jako „chamów”, będących ludźmi uczciwymi, ale pracującymi dla Moskwy. „Puławianie” zaś zostali określeni jako „Żydzi”. —WSPÓŁCZESNA SCENA pis i po TO DOKŁADNIE PUŁAWIANIE I NATOLIŃCZYCY—CZYLI LEWICA !!!!!!!!!!!!!!–NIC SIĘ NIE ZMIENIŁO OD 1945 r. !!!!!
Ludzie musi lawirować bo go wykończą poza tym ja z samym szatanem bym wypil flaszkę żeby Polske ochronić przez tym co się zbliża gościu ma leb i wie co robi inaczej skończy jak Lepper a że Leppera powiesili to chyba wiadomo nie
A może teraz zaprosić S. Mentzena na debatę w Końskich?, niech tam przekaże swoje konkluzje. To przecież środa a publika na pewno będzie spora. Nie będzie zastępcy kierownika, to miejsce i trochę czasu na pewno się znajdzie a później może być też wspólne piwo z K.Nawrockim
Zgoda i wygląda, że to to wszystko miało tylko pozory wolności i demokracji Jednak jeżeli teraz uchwały i dekrety królika mają ad hoc, zastąpić ustawy, a instytucje państwa przestają działać, bo tak królik to sobie wymyślił, to gdzie jesteśmy i gdzie będziemy jutro (oby nie w więzieniach za nieprawomyślność), jeżeli nastanie władza absolutna głoszących hasło demokracji walczącej
Odnośnie tej sytuacji co jest obecnie, to myślę, że dobrym pomysłem było by też zaprosić Pana Karola na takie piwo jeszcze przed wyborami.
Wyglądało by tak, że Pan Sławomir spotyka się z jedną stroną i z drugą, a tak to na razie wygląda to strasznie stronniczo.
Zamieścić także później po spotkaniu jakieś nagranie i wyszła by jakaś równowaga i przykryła tamto spotkanie.
Media w Polsce to ok 85 % mediów z kapiałem zagranicznym, a kapitał ma narodowosc i realizuje obce intersy, pisze w kontekście der onetu którego włascicielem jest spółka Axel springer (spka założnoa przez naziste axela springera w 1946 r., który wyjątkowo nienawidził {Polski i polaków )
Jak już jesteś w tym temacie zastanów się nad jedną rzeczą kto w Polsce dopuścił do tego że tak jest jak piszesz..? Do tego dopuścili Politycy Pis-u i PO przez ostatnie 20 lat swoich wymiennych rządów.
Dzień dobry,
od wieku XVI w Pollsce są tylko dwa stronnictwa polskie i obce , więc to jest kwestia nie alternatywy ale przewodnictwa w danym obozie.
PS nie jestem żadnym PISowcem ale ten skoordynowany atak naczelnych szcujni tvn i der onetu świadczy tylko o tym, że ktoś obcy chcę nam wybrac prezydenta,
Zaciskamy zęby i głos na Karola, wszyscy, tu chodzi o Polskę a nie o awanture z PIS o maseczki w czasie COVID
Czytając komentarze zastanawiam się, jak silny jest społeczny podział KO-PiS opierający się na mocjach?
Zapominamy dlaczego popieramy Konfederacje i Sławomira Mentzena?
Czym różni się ta alternatywa od duopolu?
Ulegamy grze którą prowadzi Tusk z Kaczyńskim, zamiast zachować zimną krew jak Mentzen i negocjować własne postulaty! Dzięki tym “rozmowom kwalifikacyjnym” na urząd prezydenta, wyborcy duopolu poznali nasz program. Przedtem karmieni byli kłamstwami. Teraz zaczną myśleć …
Chyba kompletnie nie pojmujesz jak działa sieć te wszystkie pisane tu informacje gdzie PiS wychwalany jest pod niebiosa piszą tu zwolennicy Kaczyńskiego nie mają nic wspólnego z Konfederacją czy partiami tworzącymi Konfederację.Inaczej zwani TROLAMI.
Panie Mentzen oczywiście kibicujemy Panu i oczywiście wiemy na kogo glosować poza tym radzilbym zakupić sobie jakiegoś gloka bo chodzą brzydkie plotki że po wyborach powróci do żywych seryjny samobójca i czystki się zaczną wszystkiego dobrego i powodzenia w Pana misji
Kto nie widział, niech obejrzy wczorajszy 26.05 : Gość Wydarzeń red. profi. Romanowskiego(wielki szacunek) w Polsat gdzie “bezgrzeszny” kierownik miotał kamienie na K.Nawrockiego i dostrzegał każde źdźbło w cudzym oku a w ogóle był “dziwnie spięty oraz przejęty. Warto !
Również pozwoliłem sobie na obejrzenie tego wywiadu. Jest to śmieszno-straszna ilustracja obecnego stanu Polski i “jakości rządzenia” rządu premiera Tuska i kolejny argument za tym, aby zagłosować przeciwko R. Trzaskowskiemu. Mając dobro Polski na uwadze, z pełnym przekonaniem oddam głos na K. Nawrockiego, aby jak najbardziej utrudnić dalsze rozwalanie i psucie kraju.
Piszesz kompletne bzdury chyba po to żeby tylko pisać i robić tu zamieszanie – Na Konferencji w Rzeszowie są Europoseł Konfederacji Ewa Zajączkowska-Hernik , Poseł Konfederacji Grzegorz Płaczek i Poseł Konfederacji Przemysław Wipler.
Dziwi mnie jak wiele osób zapomniało, co przez 8 lat wyczyniał PiS. Oczywiście, że Platforma nie jest wcale lepsza. Jedni i drudzy są siebie warci, ale widzę, że są tacy co nie pamiętają już Nowego Ładu Morawieckiego, propagandy Kurskiego, przekrętów w trakcie covida, zalania Polski ukraińskim zbożem technicznym i wielu innych afer, skandali i kompromitacji.
Dziwi mnie jak wiele osób zapomniało, co przez 8 lat wyczyniał PiS. Oczywiście, że Platforma nie jest wcale lepsza. Jedni i drudzy są siebie warci, ale widzę, że są tacy co nie pamiętają już Nowego Ładu Morawieckiego, propagandy Kurskiego, przekrętów w trakcie covida, zalania…
— Tomasz Grabarczyk (@grabarczyktomek) May 26, 2025
Od wielu miesięcy próbuje się wcisnąć Konfederację w ramiona Nowogrodzkiej. To stały numer Kaczyńskiego, żeby sklejeniem z PiS zmusić do koalicji, a potem skonsumować kawałek po kawałku. Tak zostały zjedzone LPR, Samoobrona czy Porozumienie. My nie podzielimy ich losu. Zrobimy wszystko, żeby po wyborach w 2027 roku mieć wszelkie argumenty do stawiania twardych warunków. Jesteśmy gotowi wziąć odpowiedzialność za Polskę, ale prawdziwą, nie w roli przystawki.
— Dla Mentzena słabnięcie PiS jest jak dodatkowy tlen dla Konfederacji. Przegrana Nawrockiego to jest perspektywa osłabienia, a może nawet rozpadu PiS, co sprawi, że po prawej robi się luźniej i partia Mentzena może wyrosnąć na nową siłę na prawicy, równą pozycji z partią Kaczyńskiego, a może nawet silniejszą.—-mówi Onetowi prof. Waldemar Wojtasik, politolog z Uniwersytetu Śląskiego.—-KOLEJNY NIEDOUCZONY ,,profesorzyna” —JESZCZE RAZ POWTÓRZĘ –pis -JEST PARTIĄ LEWICWĄ–NARODOWO-SOCJALISTY
-JESZCZE RAZ POWTÓRZĘ –pis -JEST PARTIĄ LEWICWĄ–NARODOWO-SOCJALISTYCZNA I CZŁONKOWIE TEJ PARTI TO ZAGORZALI LEWACY—np. morawiecki–zwolennik pozbawienia nas pieniądza gotówkowego, lenin–też tak chciał zrobić !!! kaczyński–zwolennik upaństwowienia dużych i większych -zakładów —morwiecki i kaczyński przez te 8 lat rządów wprowadzili prawie 100-procentową gospodarkę –nakazowo-rozdzielczą –WIĘC GDZIE TU JET COKOLWIEK PRAWICOWE ??? !!!—-po , psl sld 2050—to też tacy sami lewacy !!!
po , psl sld 2050—to też tacy sami lewacy !!!—WSPÓŁCZESNI PUŁAWIANIE I NATOLIŃCZYCY–Puławianie i Natolińczycy były to nieformalne frakcje rywalizujące o władzę w PZPR (Polskiej Zjednoczonej Partii Robotniczej) – „natolińczyków” OKREŚLANO- jako „chamów”, będących ludźmi uczciwymi, ale pracującymi dla Moskwy. „Puławianie” zaś zostali określeni jako „Żydzi”. —WSPÓŁCZESNA SCENA pis i po TO DOKŁADNIE PUŁAWIANIE I NATOLIŃCZYCY—CZYLI LEWICA !!!!!!!!!!!!!!–NIC SIĘ NIE ZMIENIŁO OD 1945 r. !!!!!
Skoro społeczeństwo zapomniało PRL, rządy lewicy następnie tragiczne rządy Tuska , to brak pamięci o ich wyczynach nie powinien dziwić . Dzisiaj przez amnezje naszym krajem rządzi autokrata a prezydenta wybieramy z zatkanym nosem .
Zobaczymy, co z tych starań się zrealizuje.
Wyborcy obu formacji poznały wreszcie prawdziwe postulaty Konfederacji i Mentzena.
Wiedza o nich, to początek przekonywania do poparcia. Poprzednio wyborcy duopolu karmieni byli paszkwilami i nie znali programu Mentzena ani Konfederacji. To początek drogi, a poparcie lub nie, jest na drugim miejscu, bo na zamkniętych w sobie ludzi i tak wpływu nie mamy… (przykład – dlaczego Trzaskowski miał większą oglądalność niż Nawrocki?)
zień dobry,
od wieku XVI w Pollsce są tylko dwa stronnictwa polskie i obce , więc to jest kwestia nie alternatywy ale przewodnictwa w danym obozie.
PS nie jestem żadnym PISowcem ale ten skoordynowany atak naczelnych szcujni tvn i der onetu świadczy tylko o tym, że ktoś obcy chcę nam wybrac prezydenta,
Zaciskamy zęby i głos na Karola, wszyscy, tu chodzi o Polskę a nie o awanture z PIS o maseczki w czasie COVID
mimo wszystko matematyka nie kłamie, za rzadów pis deficyt był mniejszy i pbk szybciej rosło, nie mówiąc o masie inwestycji (tunel pod swiną, tunel na zakopiance, setki km tras szybkiego ruchu typu S, rekordowe w historii Polski nakłady na kolej , na Polske powiiatową . Porównac do 2007-2015 to okres 2016-2023 jest zdecydowanie dla PIS
2015 roku pis mial budzet na poziomie 350-400 miliardow a w 2023 nawet wliczając inflację to jest okolo 700 miliardów…co dało PIS a co dał obecny rzad…Z matematyką nie wygrasz chyba że jesteś z der onetu
No ale co z tego jak wielu ludziom za ich ostatnich rządów żyło się coraz gorzej…to ludzie głosują a nie inwestycje.To nie może być tak że zachłystujemy się tylko inwestycjami a ludzi mamy w dalekim poważaniu. To samo robi ugrupowanie Tuska na spółkę z ugrupowaniem Kaczyńskiego od lat oczywiście rządzą coraz gorzej dla ludzi w Polsce już nie wspominając o utrzymaniu tego skrawka w Europie który jeszcze jest Polską jak na razie, jedni i drudzy w trochę inny sposób próbują Polskę rozmontować.
Pamiętamy ale jak ma do wybory Polaka który umie dać po mordzie a niemieckiego kundelka to wolę zdecydowanie tego pierwszego poza tym nikt nie jest doskonaly my też nie jesteśmy idealni pozdrawiam
Zamiast opowiadać peany i “mantry manifesty”, rozbrojenie tej wizerunkowej “bomby” powinno chyba nastąpić niezwłocznie po jej odpaleniu tj. jednoznaczne tak jak u Pani A.Bryłki czy K.Bosaka opowiedzenie się przeciwko R.Trzaskowskiemu no chyba, że S. Mentzen wbrew swoim i Konfederacji wyborcom ma odmienne stanowisko w tej kwestii… To absolutna władza kierownika i jego zastępcy – aplikanta(gdyby został prezydentem) jest ogromnym zagrożeniem dla uczciwości i normalności której chcemy
A ja ci napisze że nie spodziewałem się tego że lider drugiej partii tworzącej obecnie Konfederację wpadnie na taki pomysł i do tego zakomunikuje go z miejsca gdzie w sejmie siedzi marszałek Sejmu to bardzo dziwne zachowanie…
Na pocieszenie jest tylko to, że po wyłączeniu sygnału TVP, kiedy na rympał była przejmowana przez “uśmiechniętych” jej oglądalność w sposób dziwnie naturalny, spadła tak, że teraz nawet wstydzą się podawać jej % wskaźniki
Wszystko pamiętamy ale tak często zaczęliście (przynajmniej niektórzy Konfederaci) określać się jako przystawka, że istotnie może to szybko stać się samospełniającą przepowiednią. Skąd tyle bojaźni i obaw? Ludzie mają swój rozum i dlatego Konfederacja rośnie(rosła?) w siłę. Wygrana zastępcy kierownika może być i zapewne będzie początkiem twardej, penalizowanej cenzury a później delegalizacji Konfederacji i innej opozycji
Zgadzam się. Dlatego również jestem wyborcą Konfederacji (a nie PIS). Problem polega na właściwym definiowaniu największego zagrożenia i umiejętności opowiedzenia się po właściwej stronie (wybór lepszej opcji / mniejszego zła). Stąd bardziej podoba mi się jednoznaczna postawa K. Bosaka, A. Bryłki i innych osób z grona Konfederacji (zachowanie dystansu do K.Nawrockiego, ale opowiedzenie się za głosem przeciw R. Trzaskowskiemu), niż niejasna gra S. Mentzena – z ostateczną oceną poczekam do środy
Warto poczekać, bo działania mają na celu wprowadzenie postulatów Konfederacji i odsunięcie duopolu.
W przypadku braku drugiej tury, to jedyna metoda.
A bezwarunkowe poparcie, to błąd!
Nawet jest taktycznie słuszne, to nie realizuje celów (postulaty i duopol).
Wstrzymałem się z oceną do dzisiaj. Wysłuchałem przemówienia S. Mentzena i mam kilka wniosków. 1. Pomysł przeprowadzenia wywiadów z kandydatami, którzy przeszli do II tury świetny! Samo podsumowanie dyskusji zarówno z jednym jak i z drugim kandydatem również zaliczam do pozytywów. 2. Pomysł z piwem nie do końca mnie przekonuje – niestety zostało to wykorzystane do “przesłonięcia” meritum. 3. Mimo wszystko doceniam gest m.in. K. Bosaka związany z opowiedzeniem się przeciwko kandydatowi KO. cdn.
cd. Według mnie Konfederacja potrzebuje obu współpracujących ze sobą liderów: K. Bosaka i S.Mentzena, bo dobrze się uzupełniają. Mnie osobiście bliżej jest do lidera wywodzącego się z Ruchu Narodowego i jego jednoznacznej postawy opowiedzenia się po właściwej stronie. S.Mentzen przyciągnie za to do Konfederacji osoby o trochę innych poglądach. A w wyniku tego Konfederacja zyskuje szerszy krąg wyborców i zyskuje na znaczeniu.
Zarząd Zakładów Chemicznych w Policach wystąpił o podjęcie przez walne zgromadzenie uchwały w sprawie dalszego istnienia spółki – poinformowało przedsiębiorstwo. Zamknięcie obiektu byłoby kolejnym ciosem w pozycję Grupy Azoty, do której należą ZCh Police. Zakłady Chemiczne Police odnotowały 66 mln zł skonsolidowanej straty netto w I kw. 2025
Jeszcze w tym momencie Grupa Azoty zajmuje drugą pozycję w UE w produkcji nawozów azotowych i wieloskładnikowych, a takie produkty jak melamina, kaprolaktam, poliamid, alkohole OXO, czy biel tytanowa mają również silną pozycję w sektorze chemicznym, znajdując zastosowanie w wielu gałęziach przemysłu. Od lat jednak narastają problemy związane z naporem tańszych zamienników z Azji, głównie z Chin. Wszystko przez regulacje związane z Zielonym Ładem. Polski przemysł musi płacić wyimaginowane podatki za emisję dwutlenku węgla przy zużyciu prądu i gazu. Właśnie gaz ziemny jest podstawowym paliwem potrzebnym do produkcji nawozów i wielu innych produktów chemicznych.
Zakłady Chemiczne w Policach do zamknięcia? Zielony Ład bezlitosny dla polskiego przemysłu!
Zarząd Zakładów Chemicznych w Policach wystąpił o podjęcie przez walne zgromadzenie uchwały w sprawie dalszego istnienia spółki – poinformowało przedsiębiorstwo. Zamknięcie obiektu byłoby… pic.twitter.com/CtCARhtlpD
Związkowcy z zakładów obserwują powolny upadek swoich miejsc pracy. Kolejnym pracownikom nie przedłuża się umów, a Zakładowy Układ Zbiorowy Pracy został mocno ograniczony latem ubiegłego roku. Do tego dochodzi problem rosyjskich nawozów, które trafiają m.in. na Ukrainę, dawnego nabywcę produktów Grupy Azoty. “Niekontrolowany import rosyjskich nawozów, które wedle naszej wiedzy są reeksportowane na Ukrainę, import tworzyw nieobciążonych kosztami klimatycznymi są przyczynami naszej tragicznej sytuacji ekonomicznej” – wskazują związkowcy.
Oto Europejski Zielony Ład, który gotują nam eurokraci wraz z prounijnymi politykami nad Wisłą. Musimy temu się przeciwstawić, odrzucić ideologiczne założenia w celu ratowania naszego przemysłu!
Likwiduje się też małe urzędy pocztowe w niewielkich miejscowościach które były tam od zawsze ! Od objęcia rządów przez tę uśmiechniętą koalicje wszystko naprawdę jak za dotknięciem czarodziejskiej różdżki zaczęło się (przepraszam) pierd***ć i to w ekspresowym tempie
Poczta zwana POLSKĄ powinna zostać zlikwidowana w tej formie w której istnieje od lat i powinna powstać zupełnie inna Poczta POLSKA jako firma Prywatna a nie spółka skarbu państwa jak jest do tej pory.
Konfederacja za sprawą Sławomira Mentzena stoi dziś przed historyczną szansą zdobycia całkowitej autonomii politycznej i wejścia do pierwszej ligi rywalizacji z PiS-em i PO, jak równy z równym.
Duopolu POPiS-u nie przełamią politycy, którzy nie mają odwagi wyjść ponad ten plemienny spór wyniszczający Polskę i prowadzić własną, niezależną politykę wobec jednych, jak i drugich.
Jak pokazały ostatnie dni, wyjątkiem na polskiej scenie politycznej jest dziś Sławomir Mentzen, który rozgrywa drugą turę wyborów prezydenckich na własnych zasadach umacniając Konfederację jako realną, silną i niezależną alternatywę.
Dziś wszystkie oczy skierowane są na kandydata, który nie walczy już o prezydenturę. Dwa wywiady, które łącznie mają już prawie 10 milionów wyświetleń na YouTube i były transmitowane we wszystkich głównych mediach to potężny krok, który przebił sufit wiszący nad Konfederacją. Jeszcze nigdy wcześniej nie byliśmy tak daleko. To gigantyczny sukces!
Konfederacja za sprawą Sławomira Mentzena stoi dziś przed historyczną szansą zdobycia całkowitej autonomii politycznej i wejścia do pierwszej ligi rywalizacji z PiS-em i PO, jak równy z równym.
Duopolu POPiS-u nie przełamią politycy, którzy nie mają odwagi wyjść ponad ten…
— Krzysztof Rzońca (@KrzysztofRzonca) May 26, 2025
Prawie 3 miliony głosów to potężny fundament. Dlaczego przez ostatnie 20 lat ten „trzeci” zawsze kończył jako przystawka? Lepper, Napieralski, Kukiz, Hołownia? Każdy z nich zrobił kapitalny wynik w wyborach prezydenckich, ale każdego z nich połknął POPiS. Dziś ten sam POPiS chce połknąć Mentzena, ale jeszcze nie rozumie na jak silnego lidera trafił. Jeśli Tusk lub Kaczyński myśli, że można nas zaszantażować i zrobić z nas przystawkę w 2027 roku to się bardzo i to bardzo grubo pomylił.
Niestety w ostatnim tygodniu, a już szczególnie po sobotnim „piwie”, zdecydowana większość polityków udowodniła, że mentalnie tkwi w tej wojnie plemiennej będąc w nią mniej lub bardziej zaangażowanym. W ten sposób, świadomie lub nie, zgodzili się na bycie junior partnerem w koalicji do której jeszcze nikt ich nie zaprosił. To duży błąd. W ten sposób skończyli wszyscy, którzy nie chcieli pisać własnej historii.
A co z tym piwem? Piwo jest dziś symbolem normalności, a nie wyrazem poparcia. Jesteśmy w polityce po to by zakończyć POPiS i wprowadzić nową jakość w polityce. Nie mamy za sobą wielkich mediów i olbrzymich działów propagandy, by natychmiast odeprzeć ataki ze wszystkich stron, które próbują nas teraz zniszczyć i zrzucić na nas winę za swoją nieudolność. Na koniec dnia liczy się nie ten kto wygrał bitwę, ale ten kto wygra wojnę.
Cieszę się, że Konfederacja ma lidera, który zamiast składać hołd jednemu lub drugiemu plemieniu, postanowił wyciągnąć miecz i walczyć by w Polsce wreszcie coś się zmieniło. Przed nami 2 lata by budować silną armię zawodową i zbroić się na decydujące starcie.
Kiedy wreszcie Konfederacja przestanie promować tego narcyza? Jest czas wyborów! Do roboty! Jutro pikieta pod Ministerstwem Oświaty. Będzie tam oficjalnie Konfederacja aby bronić polskie dzieci przed demoralizacją? Ciekawym czy ktokolwiek z Rady Liderów czyta wpisy na tej stronie? Jak dotychczas to komentarze są do obrazu, a obraz ani razu.
Pewnie tak jest… Ale rozwiązania są 3: 1. Głos na K. Nawrockiego, który oznacza mniej więcej status quo (blokowanie szkodliwych ustaw KO, szansę na zakończenie tych obecnych, fatalnych rządów. 2. Głos na R. Trzaskowskiego i w konsekwencji ryzyko doprowadzenia przez “uśmiechniętą ekipę” do takiej sytuacji, że “będzie pozamiatane” 3. Nie wzięcie udziału w wyborach/nieważny głos, czyli pozostawienie decyzji innym i zdanie się na ślepy los. Wybieram opcję 1, bo dobrze życzę Polsce!
pewnie, bedzie realne jak konfederacja pozbędzie się Mentzema, póki jest sławek to ja + 44 osoby (wszyscy z jednego klubu piłkarskiego ) nie oddamy głosu na Konfederacjce. Wywalić Sławka bo to śliski typ jest
Nie rozumiesz kompletnie czym jest Ideowa Prawica w Polsce ty owszem możesz szantażować Tuska i Kaczyńskiego ale Ideowa Prawica nie jest podatna na jakikolwiek szantaż.Dwoicie się i troicie TYROLE i kombinujecie jak wól po górę ale to nic Wam nie da.
To podejście przedsiębiorcy do polityki!
Akceptuje okoliczności i wykorzystuje okazje SWOT-TOWS.
W ten sposób mniejsza siła korzysta z dźwigni, by realizować swoje cele za pomocą silniejszych.
Na tych silniejszych głosują nasi rodacy, często zamknięci na racjonalne myślenie. Nowe pokolenie jednak się uczy, że można rozmawiać nie krzycząc na siebie. Sławomir Mentzen w imieniu Narodu przeprowadzał rozmowy kwalifikacyjne na urząd prezydenta!
Nie obraża nikogo, bo wie, że dopóki będą rządzić, to trzeba zapewnić, by od czasu do czasu zrobili coś dobrego również dla Polski. (niezależnie kto u władzy)
Niestety do tego potrzebni będą wyborcy i sympatycy a od samych takich poglądów głoszonych obojętnie przez kogo to się nie stanie. Pospiech zaś podobno wskazany jest tylko przy łapaniu pcheł… Konfederacja ma liderów, nie lidera i trzeba to też wyraźnie przypomnieć.
Mnie ogólnie cale igrzyska bardzo się podobaly jestem ciekaw co dalej bedzię poza tym tylko debil się pyta na kogo na glosowac normalny czlowiek nie pozwala zeby ktoś za niego decydowal o czymkolwiek wolni ludzie sami decyduja o sobie i z niecierpliwoscia czekam na nastepne granaty wybuchajace hehe pozdrawiam
Zaklinanie rzeczywistości ?! Wszyscy zobaczyli inną twarz tego lidera, miłosnika piwa w szemranym gronie.
Raczej brak twarzy. Dlatego teraz trzeba wciskać takie teksty ?
Ta informacja kilka dni temu przeszła niemal bez echa, a nie powinna. Politycy PiS powinni się z tego wytłumaczyć.
Jacek Siewiera, były szef Biura Bezpieczeństwa Narodowego, człowiek z dostępem do najbardziej wrażliwych, także niejawnych informacji dotyczących bezpieczeństwa państwa – dziś… oficjalnie doradza Rafałowi Trzaskowskiemu. Tak, temu samemu Trzaskowskiemu, który chce zostać prezydentem Polski.
Kim jest Siewiera? To lekarz wojskowy, który:
przyznał publicznie, że jako anestezjolog asystował przy aborcjach – nie jedyny zresztą to człowiek z obozu PiS, który przyłożył rękę do mordowania dzieci przed narodzeniem,
w czasie pandemii covid był gorącym zwolennikiem restrykcji, maseczek, lockdownów i represyjnej polityki sanitarnej – tu akurat idealnie pasował do ówczesnej polityki PiSu.
był nawet rozważany przez PiS jako kandydat na prezydenta! Przedstawiany jako „fachowiec bez skazy”. Dziś ten “fachowiec bez skazy” przechodzi do obozu Platformy Obywatelskiej i gra w drużynie Trzaskowskiego.
Ta informacja kilka dni temu przeszła niemal bez echa, a nie powinna. Politycy PiS powinni się z tego wytłumaczyć. Jacek Siewiera, były szef Biura Bezpieczeństwa Narodowego, człowiek z dostępem do najbardziej wrażliwych, także niejawnych informacji dotyczących bezpieczeństwa… pic.twitter.com/IZJpfOtsBv
Niestety póki co tę historię opowiada z-ca kierownika i min. Sikorski a S.Mentzen występuje w niej tylko w roli kelnera Dobrze, że żaden normalny sympatyk Konfederacji nigdy nie poprze R.Trzaskowskiego pamiętając, że jest on również tylko wyborem kierownika, który już tyle razy oszukał Polaków a jako podwładny będzie zawsze go słuchał i wykonywał wszystkie jego polecenia.
Ja myślę że Metzen to jest bystry gościu inteligentny zrobil świetne igrzyska nie odbieram tego negatywnie tez bym poszedl na piwo z samym szatanem i diablem jesli by to mój kraj Polskę uchronilo przed katastrofa trzeba rozmawiac z kazdym niestety taka jest polityka pozdrawiam
W tym kraju faktycznie wszystkie bardzo ważne sprawy zawsze przechodziły i przechodzą bez echa a tylko głupoty są nagłaśniane we wszystkich mediach jakie by one nie były bo oto chodzi żeby ogól ludzi w Polsce nic nie wiedział jak to państwo z kartonu działa.
Rewelacyjny wynik wyborczy Sławomira Mentzena i genialny pomysł na przedłużenie zainteresowania swoją osobą i Konfederacją w drugiej turze spowodowało, że Mentzen stał się punktem odniesienia tak jakby do niej wszedł. Jednak niektórzy nie dostrzegają, że w tych wyborach już nie musi walczyć o głosy. Ma fajrant.
Rewelacyjny wynik wyborczy @SlawomirMentzen i genialny pomysł na przedłużenie zainteresowania swoją osobą i @KONFEDERACJA_ w drugiej turze spowodowało, że Mentzen stał się punktem odniesienia tak jakby do niej wszedł. Jednak niektórzy nie dostrzegają, że w tych wyborach już nie…
To sztabowcy PiS i sam Karol Nawrocki muszą się zatroszczyć o dodatkowe głosy! Na razie popełniają błąd za błędem atakując kandydata Konfederacji.
Ja będę głosował przeciwko Trzaskowskiemu jedynie dlatego, że uznaję go za jeszcze gorszego. Nie mam zamiaru zapisywać się do żadnego plemienia więc nie robi na mnie wrażenia szantaż emocjonalny jednej lub drugiej strony duopolu.
Nieodpowiedzialna reakcja sztabowców PiS i ataki na @SlawomirMentzen odbije się na szansach @NawrockiKn w drugiej turze.
Miłośnicy PiS’u nie rozumieją, że nawet mając najwięcej posłów w sejmie, można nie mieć większości.
Nie można ciągle żyć od wyborów do wyborów i czekać na cud! Należy działać teraz tak, jak pozwalają na to warunki! Doskonały sposób negocjacji z kandydatami duopolu zaprezentował ich wyborcom alternatywę w postaci programu Konfederacji! Dotąd żywieni byli kłamstwami i pomówieniami. Dziś karty leżą na stole, to co oczywiste jest dla wyborców Mentzena jest zaskoczeniem dla wyborców KO-PiS’u…
po tym piwku , teraz wszystko co powie Sławek i Konfederacja to już nie ma znaczenia, nikt tego nie kupuje tej całej gadki że PIS i PO to jedno zło, wyszło szydła z wora,
Właśnie o ten zwykły przekaz tu chodzi, że R.T to najgorszy wybór dla Polski i każdej Polki , Polaka czującego i myślącego po polsku, bo nie wystarczy sobie nakleić na piersi biało-czerwone serduszko… a fakty i konkretne “dokonania” ekipy kierownika którego zastępcą jest R.T mówią same za siebie.
Rewelacyjny wynik wyborczy Sławomira Mentzena i genialny pomysł na przedłużenie zainteresowania swoją osobą–PANIE TUMANOWICZ WPADŁ PAN W NARCYZM—TROCHĘ POKORY I BEZ POPADANIA W EUFORIĘ–RÓBMY SWOJE !!!!!-genialny pomysł na przedłużenie zainteresowania swoją osobą—JAK POWIEDZIAŁEM –MA BYĆ NARCYZM, BICIE PIANY, DOGORYWANIE-CZY CO ????–NIE CHODZI O OSOBĘ TYLKO O POLSĘ–P.TUMANOWICZ !!!!!!!!- MYŚLĘ ,ŻE TO PRZEJĘZYCZENIE ???????????????? !!!!!!!!!!!!!!
Adam Bielan próbuje mnie szantażować moralnie, twierdząc, że to ja będę odpowiedzialny za ewentualną wygraną Trzaskowskiego.
Bzdura. Nie ja wam wybierałem kandydata, nie ja mu prowadziłem kampanię, nie ja zbudowałem mu wizerunek niezbyt lotnego osiłka, nie ja kręciłem i zmieniałem wersję w sprawie kawalerki. To wy za to wszystko odpowiadacie.
Próba zmuszenia mnie do poparcia Nawrockiego pokazuje, jak PiS widzi Konfederację. Jako przystawkę która musi robić to, czego chce PiS.
Adam Bielan próbuje mnie szantażować moralnie, twierdząc, że to ja będę odpowiedzialny za ewentualną wygraną Trzaskowskiego.
Bzdura. Nie ja wam wybierałem kandydata, nie ja mu prowadziłem kampanię, nie ja zbudowałem mu wizerunek niezbyt lotnego osiłka, nie ja kręciłem i…
— Sławomir Mentzen (@SlawomirMentzen) May 26, 2025
Po moim trupie. Na to nigdy nie możecie liczyć. Nie zamierzam skończyć jak Lepper, Giertych, Gowin czy Hołownia.
Im prędzej to w PiS zrozumiecie, im prędzej zaakceptujecie rzeczywistość, tym łatwiej będzie wam uniknąć takich kretyńskich wypowiedzi, jak ta Bielana.
Dziękuję Panu Panie Sławomirze za odwagę i determinację. Po pierwszej turze podjąłem decyzję że drugą sobie odpuszczę. Ta histeria jaką ostatnio wywołał PIS pod Pana adresem, tylko utwierdziła mnie w moim postanowieniu. Co tu argumentować, nieważne którego słupa wybiorą i tak prezydentem zostanie Zełenski. Co za upokorzenie.
Nie umiesz tym grać. Już powinieneś nawalać w Trzaskowskiego że pił piwo u “faszysty”. I wkurzać lewicę. A w Pisiorów co Cię atakują mówić że nie jest powiedziane że razem będziemy to piwo pić. Platforma was rozgrywa. To nie wasz elektorat się burzy tylko banda troli. Bosak próbuje ugrać coś w środku i dosypuje węgla do pieca. Ta sytuacja pokazuje że cały nasz ruch jest słaby jak słomka na wietrze. Wyobrażam sobie już jak będziecie rządzić i wyjdzie że jakiś z waszych posłów kradnie..
JĄTRZYSZ SPRAWĘ, PODBURZASZ TŁUM, ROBISZ Z IGŁY WIDŁY—STAŃ NA MIEJCU CHWILI ( MENTZENA) I PODEJMIJ WŁAŚCIWĄ DECYZJĘ !!!–ZACZEKAJMY NA ROZWÓJ SYTUACJI –!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Sławek Zdradek, Sławek odejdź z konfederacji jak najszybciej, bo przy tobie to nie będzie miała wiecej niż 2% w nasepnych wyborach parlamentarnych (o ile będą te wybory bo po rudym to wszystkiego się można spodziewać )
Jest wreszcie a jakże (późno ) wejście do dyskusji i polemiki kukułczego jaja Konfederacji oraz jego zupełnie niepotrzebny atak na A.Bielana Gdzie dwóch się bije kierownik skorzysta? oby nie i trzeba wierzyć w rozsądek i mądrość polskiej Polski. Do zobaczenia 1 czerwca przy urnach wyborczych
Dobrze Pan to rozegral popieram ogólnie a jeśli wyborca potrzebuje instrukcji do glosowania to matol i kretyn jest zwykly po prostu widze ze postawilem w wyborach na odpowiedniego czlowieka pozdrawiam
w GW JUŻ PISZĄ ŻE TO Menztrem rto prawdziy człowiek środka z konserwatywnymi poglądami, który zaakceptuje aborcie i homo małzeńsktwea , no ładnie sławerk z prawaka stajes sie łewakiem na włąsne zyczeniu
Filozofia że prZEGRANA pisu DA MU WŁADZE NA PRACWIY TO JEST KATATRSOFA, JUŻ WIDZE pisWCÓW JAK NA NIEGO GŁOSUJĄ, PRĘDZEJ Z tRZASKIEM NA KSIEZYC POELCIMY
zgadzam się w 100 % , debil zrobił wojnę wsrod konserwatysystów a trzeci korzysta. Po prawej stronie nic , za to po lewej jeden monolit, ubierajacy szaty patryjotyzmu. Brawo Sławek,
Mimo sympatii do Pana ale większej do Konfederacji wygląda na to, że raźnie kroczy Pan drogą JKM a każda nowa wypowiedź jest bardzo delikatnie mówiąc nieprzemyślana. Potrzeba trochę więcej spokoju luzu i mądrych szczerych doradców. No chyba, że to wszystko było zaplanowane i przemyślane ale przy całym szacunku niestety nie przez Pana…
Panie Prezesie kto trzeba rozumie ale musze powiedzieć mistrzostwo prawdziwe i zasięgi super w szachy to Pan potrafi grać trzeb z każdym rozmawiać żeby Polskę wyciągnąć w końcu z tego bagna pozdrawiam i wszystkiego dobrego
Całkowicie się zgadzam z Posłem S.Mentzenem politycy Pis-u na czele z Kaczyńskim do swoich celów politycznych opanowali do perfekcji stosowanie szantażu i intrygi w stosunku nie tylko do innych ugrupowań politycznych ale i do poszczególnych polityków i do obywateli Polski. To jest sposób na trwanie Pis-u-prawdopodobnie.Za ewentualną wygraną Trzaskowskiego będzie odpowiedzialny tylko PiS co spowodowali przez swoje bardzo nieodpowiedzialne decyzje jakie podjęli i wprowadzili ostatnio jak rządzili
już tak skończyłeś, jeszcze nie dotarło do tego pustego łba, mam syna z aspergerem i z całym szacunkiem do intelektu, umietjętnosci logicznego myślenia to w sferze emocji i relacji jest to upośledzenie.
Po zakończonej rozmowie z Trzaskowskim, dowiedziałem się, że ze swoimi ludźmi jadą do mojego pubu, gdzie już wcześniej siedział Sikorski. Zapytali mnie, czy do nich dołączę. Zgodziłem się, w końcu jestem właścicielem i wypada, żebym tam był.
Teraz mnóstwo ludzi twierdzi, że sprzedałem w ten sposób Polskę. Rozumiem zarzut, ale się z nim nie zgadzam.
Po wywiadzie z Nawrockim również porozmawiałem z nim kilka minut na osobności w moim gabinecie. Niestety śpieszył się na spotkanie z wyborcami, więc nie mogliśmy porozmawiać dłużej. Gdyby to zależało ode mnie, to oczywiście z nim też bym się napił piwa.
Jakie będą skutki tego piwa? W tych wyborach pomoże to Nawrockiemu. Zdemobilizuje lewicę, zachęci do głosu prawicę. PiS dawno się tak nie pobudził jak wczoraj wieczorem. A dalej?
Po zakończonej rozmowie z Trzaskowskim, dowiedziałem się, że ze swoimi ludźmi jadą do mojego pubu, gdzie już wcześniej siedział Sikorski. Zapytali mnie, czy do nich dołączę. Zgodziłem się, w końcu jestem właścicielem i wypada, żebym tam był.
Teraz mnóstwo ludzi twierdzi, że sprzedałem w ten sposób Polskę. Rozumiem zarzut, ale się z nim nie zgadzam.
Po wywiadzie z Nawrockim również porozmawiałem z nim kilka minut na osobności w moim gabinecie. Niestety śpieszył się na spotkanie z wyborcami, więc nie mogliśmy porozmawiać dłużej. Gdyby to zależało ode mnie, to oczywiście z nim też bym się napił piwa.
Jakie będą skutki tego piwa? W tych wyborach pomoże to Nawrockiemu. Zdemobilizuje lewicę, zachęci do głosu prawicę. PiS dawno się tak nie pobudził jak wczoraj wieczorem. A dalej?
Nie wiem co przyniesie przyszłość, ale może się okazać, że za dwa lata to od Konfederacji będzie zależało, kto będzie w Polsce rządził. Nie możemy się wtedy znaleźć w sytuacji, w której jedna z partii zmusza nas do zawarcia niekorzystnej koalicji. Nie mogę pozwolić na to, żebym był zmuszony trwać w koalicji, w której nie mogę realizować swoich postulatów. A gdy zagrożę wyjściem z niej, to się dowiem, że zdradziłem Polskę. Muszę mieć pole manewru, nie mogę dać się szantażować argumentem, że z tylko jedną stroną duopolu można w ogóle rozmawiać. Muszę mieć możliwość pozyskiwania różnorodnego elektoratu, również tego centrowego czy umiarkowanego. Normalsi też głosują.
Musimy negocjować wysoko, a do tego potrzebujmy siły oraz różnych alternatyw. Musimy zrobić coś, co się jeszcze nikomu nie udało. Lepper, Giertych, Gowin, Ziobro, Hołownia, wszyscy polegli. Nie zamierzam podzielić ich losu, nie zamierzam dać się zwasalizować PiS czy PO.
To ciekawe, że ludzie krytykujący polskie rządy za prowadzenie polityki na kolanach, za politykę bezalternatywną, za poleganie na obcej sile, w polityce krajowej nagle chcą robić te wszystkie rzeczy. Zamierzam zawsze próbować ugrać tyle ile tylko się da. Zamierzam polegać na własnej sile i nie dać się zapisać do mafii lub sekty. Będę szedł prosto, niezależnie od tego, komu to będzie się podobać, a komu nie.
Doszedłem tam gdzie doszedłem, właśnie dlatego, że w naprawdę wielu sprawach nikogo nie słuchałem i robiłem wszystko po swojemu. Zamierzam dalej tak działać. Jeszcze wiele razy podejmę decyzje, które będą się bardzo wam nie podobały. Wierzę, że przyniesie to na końcu sukces.
A co do piwa. Zamierzam spotykać się z każdym ważnym politykiem, który będzie chciał się spotkać. Poszedłbym na piwo, wino czy kawę z Kaczyńskim, Tuskiem, Zandbergiem czy Czarzastym. Jeśli komuś to przeszkadza, to nic na to nie poradzę. Ja wam nie mówię, z kim możecie się spotkać a z kim nie.
Żałuję jedynie tego, że w ten sposób przykryłem bardzo dobrą rozmowę z Trzaskowskim. Lepiej by było, gdyby po Twitterze latały fragmenty, jak przyznaje się do wielu szkodliwych poglądów i planów, niż to, że piję z nim piwo. Zaskoczyła mnie skala reakcji na to piwo. A najbardziej zaskoczyło mnie to, że sztab PiS zamiast grzać wypowiedzi Trzaskowskiego, zaczął przeżywać to piwo.
Jeśli ktoś po tej całej kampanii, w której oszczędzałem Nawrockiego i cały czas atakowałem Trzaskowskiego uzna, że popieram Trzaskowskiego, bo wypiłem z nim piwo, to również nic nie poradzę. Chwilę wcześniej, przez ponad 1,5 godziny, wykazywałem jak bardzo się z nim nie zgadzam, jak niby miałbym go poprzeć?
Zamierzam zakończyć ten duopol, sprawić, żeby w Polsce w końcu coś się zmieniło. Dojdę to tego celu prędzej czy później, nawet jeżeli po drodze będę musiał podejmować niepopularne decyzje.
Pogłoski o mojej śmierci są mocno przesadzone.
Nie wiem co przyniesie przyszłość, ale może się okazać, że za dwa lata to od Konfederacji będzie zależało, kto będzie w Polsce rządził. Nie możemy się wtedy znaleźć w sytuacji, w której jedna z partii zmusza nas do zawarcia niekorzystnej koalicji. Nie mogę pozwolić na to, żebym był zmuszony trwać w koalicji, w której nie mogę realizować swoich postulatów. A gdy zagrożę wyjściem z niej, to się dowiem, że zdradziłem Polskę. Muszę mieć pole manewru, nie mogę dać się szantażować argumentem, że z tylko jedną stroną duopolu można w ogóle rozmawiać. Muszę mieć możliwość pozyskiwania różnorodnego elektoratu, również tego centrowego czy umiarkowanego. Normalsi też głosują.
Musimy negocjować wysoko, a do tego potrzebujmy siły oraz różnych alternatyw. Musimy zrobić coś, co się jeszcze nikomu nie udało. Lepper, Giertych, Gowin, Ziobro, Hołownia, wszyscy polegli. Nie zamierzam podzielić ich losu, nie zamierzam dać się zwasalizować PiS czy PO.
To ciekawe, że ludzie krytykujący polskie rządy za prowadzenie polityki na kolanach, za politykę bezalternatywną, za poleganie na obcej sile, w polityce krajowej nagle chcą robić te wszystkie rzeczy. Zamierzam zawsze próbować ugrać tyle ile tylko się da. Zamierzam polegać na własnej sile i nie dać się zapisać do mafii lub sekty. Będę szedł prosto, niezależnie od tego, komu to będzie się podobać, a komu nie.
Doszedłem tam gdzie doszedłem, właśnie dlatego, że w naprawdę wielu sprawach nikogo nie słuchałem i robiłem wszystko po swojemu. Zamierzam dalej tak działać. Jeszcze wiele razy podejmę decyzje, które będą się bardzo wam nie podobały. Wierzę, że przyniesie to na końcu sukces.
A co do piwa. Zamierzam spotykać się z każdym ważnym politykiem, który będzie chciał się spotkać. Poszedłbym na piwo, wino czy kawę z Kaczyńskim, Tuskiem, Zandbergiem czy Czarzastym. Jeśli komuś to przeszkadza, to nic na to nie poradzę. Ja wam nie mówię, z kim możecie się spotkać a z kim nie.
Żałuję jedynie tego, że w ten sposób przykryłem bardzo dobrą rozmowę z Trzaskowskim. Lepiej by było, gdyby po Twitterze latały fragmenty, jak przyznaje się do wielu szkodliwych poglądów i planów, niż to, że piję z nim piwo. Zaskoczyła mnie skala reakcji na to piwo. A najbardziej zaskoczyło mnie to, że sztab PiS zamiast grzać wypowiedzi Trzaskowskiego, zaczął przeżywać to piwo.
Jeśli ktoś po tej całej kampanii, w której oszczędzałem Nawrockiego i cały czas atakowałem Trzaskowskiego uzna, że popieram Trzaskowskiego, bo wypiłem z nim piwo, to również nic nie poradzę. Chwilę wcześniej, przez ponad 1,5 godziny, wykazywałem jak bardzo się z nim nie zgadzam, jak niby miałbym go poprzeć?
Zamierzam zakończyć ten duopol, sprawić, żeby w Polsce w końcu coś się zmieniło. Dojdę to tego celu prędzej czy później, nawet jeżeli po drodze będę musiał podejmować niepopularne decyzje.
kurczę, już nie chce mi się pisać co myślę o całej sytuacji, bo już w każdym miejscu ktoś inny napisał to kilka razy; ale pierwszy raz mi się nie chce iść na wybory. miała być nowa jakość, wiara że zaczyna się coś nowego a tu takie coś… w tym kraju nic się nie zmieni; totalnie zeszło ze mnie powietrze i mega kac pozostał po oddanym głosie na SM. masakra. oby tylko tęczowy nie wygrał; ja p…e…. będę dalej kibicował, ale czuje się tak, jakby mnie ktoś kopnął w łeb
Trzeba – mimo wszystko – iść na wybory, dając szansę Polsce na trwanie wybierając K. Nawrockiego. Sprawa wybrania lepszej przyszłości dla kraju pozostanie otwarta w kolejnych wyborach parlamentarnych w 2027 roku, lub wcześniej. Co do tego, że “tęczowy” nie może wygrać, pelna zgoda, bo kolejne wybory przy takim scenariuszu mogą się już nie odbyć lub nie mieć żadnego znaczenia. Swoje “możliwości” w zakresie demolki panstwa i próby ograniczania wolności slowa rządząca koalicja już pokazała…
Niepotrzebna, agresywna i nerwowa polemika, która już jest główną informacją werbalną i na “paskach” w tv. Czy o to chodziło? tłumaczą się ponoć winni a zamiast myśleć o wasalizacji( skąd taka słaba wiara w swoich zwolenników?) proszę pomyśleć poważnie o wariancie możliwej delegalizacji Pana i Konfederacji po ewentualnej wygranej R.Trzaskowskiego. Wtedy to wszystko, nie będzie miało już żadnego znaczenia.
Za dużo tych przypadków a upubliczniony(czy za zgodą S.Mentzena?) wizerunek “posiedzenia” przy piwie z przeciwnikami politycznymi zupełnie niepotrzebny i szkodliwy. I pełna zgoda , że cytuję za S.Mentzenem : “Żałuję jedynie tego, że w ten sposób przykryłem bardzo dobrą rozmowę z Trzaskowskim. Lepiej by było, gdyby po Twitterze latały fragmenty, jak przyznaje się do wielu szkodliwych poglądów i planów, niż to, że piję z nim piwo.” Ktoś kto to wrzucił do sieci liczył na jakąś korzyść. Kto to był? i raczej na pewno nie był to przyjaciel
Skoro nawet sam kierownik przemówił, to sytuacja R.T jest chyba słaba. Nie dziwi jakoś nikogo fakt, że nie widzimy sondaży? a to znak, że są one złe i wychodzą źle dla zastępcy kierownika. Apele pozostałych członków kłamliwej koalicji 100 konkretów , brzmią jak błaganie o wiarę Polaków w ich kolejne oszustwo…
Ja się zawiodłem na wyborcach Pi-su i ludziach którzy w pierwszej turze woleli zostać w domu sadziłem że zależy im na innej opcji rządzenia czyli normalności w naszym kraju—SAMA PRZYNALEŻNOŚĆ DO pis-u , po ,czy INNEJ LEWICY ŚWIADCZY O PEWNYCH NIEDOMAGANIACH JEDNEGO Z GŁÓWNYCH NARZĄDÓW CZŁOWIEKA !!!!!!!!!! BO GDZIE ZACZYNA SIĘ SOCJALIZM– TAM KOŃCZY SIĘ WSZELKA LOGIKA !!!!!!!!!!!!!!!!!—Z ZAŁOŻENIA JEST TO SYSTEM UTOPIJNY !!!!!!!!!!!!!—-MOŻLIWY DO ZREALIZOWANIA TYLKO W PEŁNEJ DYKTATURZE—A CZYM T
A CZYM TO SIĘ KOŃCZY WIDZIMY NA PRZYKŁADACH OBECNYCH I HISTORYCZNYCH ( ZSRR, KUBA, KOREA, PRL, –EURO-KOŁCHOZ,, NIEMCY, ANGLIA, FRANCJA, NIEKTÓRE STANY USA-PAS RDZY, BANKRUCTWO MIASTA DIETROIT- itd. itp.—wszędzie zadłużenie, i rosnące koszty, koszty ,koszty–w tym kolejne podatki, i wszechobecne marnotrawstwo siły ludzkiej i wytworzonego wcześniej dobra !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Na logikę zasada jest prosta nigdy nie kłaniaj sie żadnemu wrogowi dla takich pseudopolityków jak Sikorski,Nitras czy Trzaskowski nie powinno być miejsca wstępu do żadnego lokalu czy poprzednia władza jak i obecna zapraszała polityków Konfederacji na co kolwiek Nie więc niech sztab wyborczy Trzaskowskiego robi wypad do Warszawy i lody pod stołem robi komu innemu ale wara od Konfederacji
Pomagając Trzaskowskiemu wygrać wybory może się okazać, że Pan Panie Sławku za kilka lat trzeba będzie walczyć o Polskie w zupełnie inny sposób niż tylko w wyborach. Może okazać się że sprzedana suwerenność i podporządkowanie się eurokołchozowi będzie bardzo trudne do cofnięcia się z niekorzystnie przyjętych dla Polski decyzji przez uległą wobec niemcow platformę, a gdy Trzaskowski. Eddie prezydentem będą mieli do tego drogę bez przeszkod, wybierzmy teraz mniejsze zło, aby Polska była suwerenna
Człowiek opamiętania Tobie potrzeba! Piwo piłeś z Sikorskim i z Nitrasem, ze śmiertelnym wrogami. Przestań chrzanić i piwie z Trzaskowskim! Dałeś dupy, bez przeproszenia!!!
Piwo jak piwo ale publikowanie tego było zupełnie niepotrzebne bo zabrakło symetrii z K.Nawrockim. Normalnym to nie zamiesza w głowach ale sztab i poplecznicy tęczowego będą chcieli to wykorzystać. Szybka podsuma jest potrzebna i tyle.
Panie Sławku. Niech Pan nie zaprzepaści zaufania, jakie Panu daliśmy w obecnych wyborach dogadując się z bonżurem. Lubię princepolo ale na tym koniec… Karol to nie jest moje marzenie a jedynie kompromis. Jeśli w wyborach parlamentarnych konfederacja utrzyma lub zwiększy poparcie, Karol może nie będzie wszystkiego torpedował. Z bonżurem w kolejnych wyborach ta Polska może być już nie do uratowania. Liczę na Pana! Mieszkam w Poznaniu, gdzie jest Pan lubiany i szanowany’!
Jesteś ekspertem takim jak te dziesiątki hejterów ze stron FACEBOOKA co dzisiaj nagle się objawiły i wczoraj i stwierdzasz to co i oni a tu nic z tych rzeczy nie ma miejsca, lepiej wrzuć na luz i nie rób piekła bez żadnego szczególnego powodu…kup piwo w Toruniu bo masz blisko z Poznania i spokojnie poczekaj na rozwój sytuacji.
Człowieczku ja wiem że teraz każdy lewak i zwolennik PO jest prawicowym fanatykiem ale bez przesady. Pan Sławek został rozegrany przez Sikorskiego jak mały chłopczyk mógł się jeszcze zreflektować gdy jego wyborcy w tej knajpie zaczęli mu śpiewać piosenkę co myślą o spotkaniu tam trzaskowskiego, nitrasa i całego tego bagna.
Sławomir Mentzen pokazał, że można rozmawiać na tematy polskie nawet z jej wrogami!
40% Polaków wybiera duopol, a po uwzględnieniu frekwencji jest to 60% ogółu wyborców!
Jak rozmawiać z zagubionymi rodakami? Na razie przez ich idoli. Takie rozmowy przywracają normalne stosunki w państwie, a często i w rodzinach. Koniec kłótni – merytoryczne rozmowy i konstruktywna krytyka, bez emocji!
Górą rozsądek i analiza naszej beznadziejnej dotąd sytuacji. Tylko przedsiębiorca może tak negocjować!
po tym piwku , teraz wszystko co powie Sławek i Konfederacja to już nie ma znaczenia, nikt tego nie kupuje tej całej gadki że PIS i PO to jedno zło, wyszło szydła z wora,
Mentzen bardzo inteligentny i nie robi nic bez zastanowienia lud chcial igrzysk to wam zrobil igrzyska i przyznam najlepsze jakie ogladalem kiedykolwiew hehe nikt normalny nie pyta drugiego czlowieka na kogo ma glosować pozdrawiam
Szanowni sympatycy Konfederacji, niezależnie co jeszcze zaserwuje nam S.Mentzen, bo już ze strachem czekam na kolejnego newsa My róbmy i zróbmy swoje a 1 czerwca niech nasze wyborcze czerwone kartki zobaczy zastępca kierownika. Przy okazji serdeczne pozdrowienia dla A.Bryłki, E.Hernik-Zajączkowskiej, K.Bosaka, G.Płaczka etc.etc.etc. no i oczywiście dla Pana Posła G.Brauna. My wiemy od dawna kto jest kim i kim kto jest
ŚWIETNE PODSUMOWANIE TYCH WYBORÓW—PRZYŁĄCZAM SIĘ DO POZDROWIEŃ—SZCZEGÓLNIE DLA P. BRAUNA– PATRIOTY I NAJLEPSZEGO PRAWICOWCA W POLSCE (śmiem twierdzić, że przerósł mistrza–JANUSZA KORWIN-MIKKEGO !!!!!!!!!!!—- ALE PO TYCH 35-ciu LATACH SYTUACJA SIĘ TROCHĘ ZMIENIŁA–TROCHĘ UBYŁO POST-OKRĄGŁOSTOŁOWYCH SPRZEDAWCÓW –TROCHĘ MŁODZIEŻY ZACZYNA WIDZIEĆ ŚWIAT NORMALNY—ROZRÓŻNIAĆ ,,WOLNOŚĆ” OFEROWANĄ PRZEZ SOCJALIZM -W POLSCE I EURO-KOŁCHOZIE– A WOLNOŚĆ W SESIE PRAWICOWYM OPARTĄ NA POSZNOWANIU PRAWA–WOLNOŚCI JEDNOSTKI-POJEDYŃCZEGO CZŁOWIEKA–NA ZASADZIE OPARTEJ NA PRAWIE BOSKIM–NIE RÓB DRUGIEMU TEGO –CO TOBIE NIEMIŁE !!!!!!!!!
JAK OBERWUJĘ PRAWICĘ OD 35-ciu LAT TO WZOST JEST MAŁY–TAK Z 2-3%—DO 7-10% RESZTA TO PLANKTON PŁYWAJĄCY—ALE NADZIEJA UMIERA OSTATNIA—TAK WIĘC LEWA W GÓRĘ JAK MÓWIĄ MOTOCYKLIŚCI–A SZKODA–MOŻE WAJCHĘ ZACZNĄ ROBIĆ PO PRAWEJ–DAJ BÓG !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ja się zawiodłem na wyborcach Pi-su i ludziach którzy w pierwszej turze woleli zostać w domu sadziłem że zależy im na innej opcji rządzenia czyli normalności w naszym kraju—SAMA PRZYNALEŻNOŚĆ DO pis-u , po ,czy INNEJ LEWICY ŚWIADCZY O PEWNYCH NIEDOMAGANIACH JEDNEGO Z GŁÓWNYCH NARZĄDÓW CZŁOWIEKA !!!!!!!!!! BO GDZIE ZACZYNA SIĘ SOCJALIZM– TAM KOŃCZY SIĘ WSZELKA LOGIKA !!!!!!!!!!!!!!!!!—Z ZAŁOŻENIA JEST TO SYSTEM UTOPIJNY !!!!!!!!!!!!!—-MOŻLIWY DO ZREALIZOWANIA TYLKO W PEŁNEJ DYKTATURZE—A CZYM TO S
A CZYM TO SIĘ KOŃCZY WIDZIMY NA PRZYKŁADACH OBECNYCH I HISTORYCZNYCH ( ZSRR, KUBA, KOREA, PRL, –EURO-KOŁCHOZ,, NIEMCY, ANGLIA, FRANCJA, NIEKTÓRE STANY USA-PAS RDZY, BANKRUCTWO MIASTA DIETROIT- itd. itp.—wszędzie zadłużenie, i rosnące koszty, koszty ,koszty–w tym kolejne podatki, i wszechobecne marnotrawstwo siły ludzkiej i wytworzonego wcześniej dobra !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ja się zawiodłem na wyborcach Pi-su i ludziach którzy w pierwszej turze woleli zostać w domu sadziłem że zależy im na innej opcji rządzenia czyli normalności w naszym kraju ale najwyraźniej widać że to Co robił Pis przez ostanie lata im pasuje, szprycowanie im pasuje, emerytury dla ukrainców im pasują, wybryki ukraińców im pasują, w ogóle to ze uraincy w naszym kraju mają większe prawa niż obywatele też im pasuje,Dobre zmiany Morwieckiego im pasują odnośnie podpisania wszystkiego w Brukseli.
Ja się zawiodłem na wyborcach Pi-su i ludziach którzy w pierwszej turze woleli zostać w domu sadziłem że zależy im na innej opcji rządzenia czyli normalności w naszym kraju—SAMA PRZYNALEŻNOŚĆ DO pis-u , po ,czy INNEJ LEWICY ŚWIADCZY O PEWNYCH NIEDOMAGANIACH JEDNEGO Z GŁÓWNYCH NARZĄDÓW CZŁOWIEKA !!!!!!!!!! BO GDZIE ZACZYNA SIĘ SOCJALIZM– TAM KOŃCZY SIĘ WSZELKA LOGIKA !!!!!!!!!!!!!!!!!—Z ZAŁOŻENIA JEST TO SYSTEM UTOPIJNY !!!!!!!!!!!!!—-MOŻLIWY DO ZREALIZOWANIA TYLKO W PEŁNEJ DYKTATURZE—
Jak by ewentualnie Trzaskowski został to do tego dojdzie pełny zamordyzm i utrata pełna suwerenności Polski i wykończenie różnymi ładami ludzi szczególnie emerytów, i ludzi miej zamożnych bo wówczas tak będzie-to rozmowa pokazała, jak zostanie Nawrocki to wiele się nie zmieni z tego co jest teraz, może nie będzie takiego zamordyzmu ale to czas pokaże. To jest wybór wszystko cały czas zły dla POLSKI i dla obywateli Polskich.No niestety takich wyborów dokonaliście nie głosując na S.Mentzena i tyle
Normalny sympatyk Konfederacji i wolny Polak nigdy nie zagłosuje na zastępcę kierownika. Ale każdy ma wybór i prawo do swojej decyzji. Za te 100 złożonych Polakom konkretnie załganych i b. szybko zapomnianych (cóż szkodzi obiecać!) obietnic czerwona kartka dla zielonego, tęczowego i każdego innego wcielenia wiadomego.
Wodzu, co nam powiesz, cała Polska czeka tylko na to ! Ba, Europa a nawet świat cały.
Co Wy w tym Toruniu macie za wodę?Może to jest powód tej megalomanii, jeden Maybachami sie rozbija, teraz drugi z przerostem ego. Głosowałem na Ciebie. Przepraszam, już nie będę…
Powiem że mistrzowsko rozegrane a ten granat w barze odpalony na koniec u ostro się dzieje oczywiście jako narodowy wolnościowiec Polskiego boksera poprę hehe pozdrawiam
Wsadź se to tam gdzie słońce nie dochodzi!
Szuja – naomamiał, natruł i nabujał
Szuja – a wierzyłam przecież mu jak nikt
Szuja – dziecku kazał mówić “proszę wuja”
Alleluja wesołego zrobił mi i znikł
Szuja – niewykluta larwa i szczeżuja
Szuja – do najtępszych pierwotniaków rym
Szuja – bezlitosny kamień i statuja
Fałsz i ruja ekskluzywnie powodują nim
Gdy życie zdarło z faceta już maskę
Gdy mu fasada rozpada się z trzaskiem
Gdy zza niej wyjrzy jak małpa z pokrzywy
Pysk zły i obrzydliwy
8. punktowa deklaracja, którą przygotował Sławomir Mentzen, nazwana przez niego Deklaracją toruńską, to ważna wskazówka dla wyborców Konfederacji.
Deklaracja jest zgodna z tym co podczas całej swojej kampanii głosił Sławomir Mentzen. Są to punkty ważne dla wyborców Konfederacji, którzy własnie dlatego oddali głos na Sławomira Mentzena, że ten szedł do tych wyborów m.in. z takimi postulatami.
Wydawać by się mogło, że są to również postulaty, które w kampanii gotowi są poprzeć obaj kandydaci. Zarówno Karol Nawrocki jak i Rafał Trzaskowski, którzy obaj szli do tych wyborów z przekazem mocno patriotycznym, a nawet uniosceptycznym. Rafał Trzaskowski nawet w tej kampanii prezydenckiej bardzo mocno ukrył swoje poglądy i progresywny program na rzecz właśnie pokazania się jako polityka spod białoczerwonej, a nie tęczowej. Wydawało się więc, że podpisanie poniższej deklaracji nie będzie sprawiało obu politykom żadnego problemu.
Deklaracja toruńska
Nie podpiszę żadnej ustawy, która podnosi istniejące podatki, składki, opłaty lub wprowadza nowe obciążenia fiskalne.
Nie podpiszę żadnej ustawy ograniczającej obrót gotówkowy i będę stał na straży polskiego złotego,
Nie podpiszę żadnej ustawy ograniczającej swobodę wyrażania poglądów zgodnych z polską Konstytucją.
Nie pozwolę na wysłanie polskich żołnierzy na terytorium Ukrainy.
Nie podpiszę ustawy w sprawie ratyfikacji akcesji Ukrainy do NATO.
Nie podpiszę żadnej ustawy ograniczającej dostęp Polaków do broni.
Nie zgodzę się na przekazywanie jakichkolwiek kompetencji władz Rzeczypospolitej Polskiej do organów Unii Europejskiej.
Nie podpiszę ratyfikacji żadnych nowych traktatów unijnych osłabiających rolę Polski, np. poprzez osłabienie siły głosu lub odebranie prawa weta.
Karol Nawrocki nie miał zastrzeżeń do żadnego z punktów deklaracji. W rozmowie ze Sławomirem Mentzenem dłuższa dyskusja dotyczyła jedynie pierwszego punktu, ale odnosiła się jedynie do rozważań na temat podatku katastralnego i sensu jego wprowadzania. Natomiast wszystkie inne punkty płynnie udało się omówić i Karol Nawrocki podpisał deklarację.
Rafał Trzaskowski już wcześniej wyraził zastrzeżenia co do niektórych punktów, a podczas rozmowy ze Sławomirem Mentzenem odrzucił połowę z nich. Zadeklarował m.in. jasno, że będzie za ograniczeniem wolności słowa – czyli wbrew punktowi 3. deklaracji toruńskiej – i podpisałby ustawę o “mowie nienawiści” przygotowaną przez Adama Bodnara, tą samą którą zawetował prezydent Andrzej Duda. Zadeklarował również, że jest za przyjęciem Ukrainy do NATO, czyli wbrew punktowi 5. deklaracji. Rafał Trzaskowski nie zgodził się również z punktami 7 i 8., czyli dotyczącymi zachowania przez Polskę suwerenności i nie oddawania różnych kompetencji w obce ręce.
Ostatecznie Rafał Trzaskowski nie podpisał Deklaracji toruńskiej, nie chciał również podpisać tych czterech punktów z którymi się zgodził.
Obie rozmowy Sławomira Mentzena z pewnością dały wyborcom Konfederacji szerszy obraz obu kandydatów. To ważne. Deklaracja toruńska miała to ułatwić. Taki był cel obu rozmów i ten cel wydaje się, że został zrealizowany w 100%.
Dzisiaj część wyborców Sławomira Mentzena nie rozumie strategii dotarcia do wyborców KO-PiSu. Dotąd oszukiwanych przez ich media. Teraz widzą różnicę w sposobie prowadzenia rozmów programowych zamiast emocjonalnych oskarżeń. Odpowiedzialne polityka wymaga negocjacji nawet z wrogami, bo to jedyna dźwignia, by zrealizować postulaty Konfederacji i przekonać wyborców duopolu jak bardzo się mylą. Deklaracja Toruńska jest testem wiarygodności kandydatów drugiej tury i szansą dotarcia do ich elektoratu
To nie trolle Trzaskowskiego poszły z nim na piwo. P. Bosak jasno określił, że “Byle nie Trzaskowski”. Wyborcy też to rozumieją. Jeśli lider p. Mentzen również się za tym nie opowie znaczy, że nie jest liderem, który potrafi podjąć decyzję. Brak tego ruchu to bardzo gorzki smak w ustach, który nigdy nie będzie zapomniany.
Skupmy się na merytoryce. Obaj kandydaci się określili, widzieliśmy też kto i przy czym kręcił. Nie dajmy sobie zamydlić oczu wydarzeniami pobocznymi. Trolle Trzaskowskiego specjalnie podgrzewają atmosferę podszywając się pod wyborców konfederacji. Miejmy własny rozum!
Moim zdaniem Mentzen nie powinien ilość na piwo z ludźmi PO, bynajmniej nie teraz, nie w czasie przed drugą turą. Nie wyobrażam sobie także sytuacji, w której wyborca konfederacji mógłby oddać swój głos na Trzaskowskiego, który jak każdy wie ma lewackie poglądy i tylko kwestia czasu kiedy wprowadza nam euro i skundlonych nielegalnych migrantów od niemcow jednocześnie nie podejmując ważnych inwestycji
Według mnie skoro takie były założenia tych dwóch rozmów to została tu wykazana diametralna różnica pomiędzy Nawrockim a Trzaskowskim. Natomiast jeśli mówimy konkretnie o wyborcach S.Mentzena no to dla części z nich nie wszystkich zapewne zabrakło pytania o Ukraińców w Polsce – co jest bardzo istotne jak i towarów ukraińskich na rynku UE szczególnie przemysłu rolno-spożywczego i różnych firm ukraińskich dopuszczonych do rynku UE a szczególnie Polskiego.Chodzi tu głównie oto czy jest jakaś
różnica w tym względzie pomiędzy kandydatami na prezydenta bo pomiędzy rządami utworzonymi przez PiS i PO diametralnej różnicy nie ma jak do tej pory no ale prezydent to jest inne stanowisko niż premier i rząd. A obydwaj kandydaci mówili że mają swoją wizję na bycie Prezydentem Polski więc szkoda że nie wypowiadali się i w tych sprawach.Na dzień dzisiejszy pomijając sprawy związane z Ukraińcami w kontekście Polski to jest doprecyzowanie poglądów obydwu kandydatów. II tura to odrzucenie tylko zła
slabo wyszlo z tym piwem, ktos sie chyba trochę sam zakiwał z tą pozą na neutralnosc. w platfusowych mediach jest teraz przekaz, że panowie rafał&sławek po rozmowie spotkali sie przy piwie; oczywiscie nikt nie wspomina, że w pubie mentzen. po prostu sobie poszli na piwo, kumple.
Co do Piwa w Toruniu to najwyraźniej jest to prowokacja inaczej ustawka urządzona przez ludzi ze sztabu Trzaskowskiego niestety zawsze trzeba mieć na uwadze ewentualnie takie działania tych ludzi.
8. Nie podpiszę ratyfikacji żadnych nowych traktatów unijnych osłabiających rolę Polski, np. poprzez osłabienie siły głosu lub odebranie prawa weta.
— To prawo zostało już w bardzo wielu obszarach zostało wyeliminowane, —TAK MÓWI KANDYDAT NA NAJWYŻSZY URZĄD W PAŃSTWIE–NIE ZAPRZECZA ŻE NIE PODPISZE NOWYCH TRAKTATÓW DALEJ OSŁABIAJĄCYCH POLSKĘ–LUDZIE–TO MÓWI KANDYDAT NA NAJWYŻSZY URZĄD W PAŃSTWIE POLSKIM—PRZECIEŻ TYMI SŁOWAMI SKŁADA DEKLARACJĘ CZYSTO JURGIELTNICZĄ -BĘDZIE WYPEŁNIAŁ WOLĘ PAŃSTW MAJĄCYCH NAJSILNIEJSZĄ POZYCJĘ W EURO-KOŁCHOZIE–I ICH POLTYKĘ BĘDZIE REALIZOWAŁ–BOŻE PATRZYSZ NA TO I NIE GRZMISZ !!!!!!!!!!!
Wolę Polaka Narodowca nawet kibola trenującego boks niż spasionego kundla na pasku niemiec nikt nie będzie opluwal i szkalowal Polski oczywiście że Nawrocki życzę wygranej i pozdrawiam
Rozmowa Sławomira Mentzena z Rafałem Trzaskowskim na kanale YT Sławomira Mentzena pobiła wszelkie rekordy oglądalności na YT.
Rozmowę na żywo oglądało ponad 600 tys. osób. To niewątpliwy rekord polskiego Internetu. Jak widać polska polityka bardzo mocno rozgrzewa Polaków skoro to właśnie takie programy na żywo notują w ostatnim czasie takie wyniki.
Już ponad 3 mln wyświetleń rozmowy z Rafałem Trzaskowskim!
— Sławomir Mentzen (@SlawomirMentzen) May 24, 2025
Już rozmowa Sławomira Mentzena z Karolem Nawrockim miała rekordowe wyniki. Pomimo tego, że rozmowa odbyła się w czwartek wczesnym popołudniem, to na żywo oglądało ją ponad 300 tys. osób. I był to w tamtym czasie najchętniej oglądany livestream na całym świecie!
Tymczasem rozmowa Sławomira Mentzena z Rafałem Trzaskowskim w sobotni wieczór na żywo oglądało ponad 600 tys. widzów, a podczas tej rozmowy liczba subskrypcji kanału Sławomira Mentzena przekroczyła milion.
Czy tradycyjne media na świecie tracą popularność to trudno powiedzieć jak jest dokładnie. W Polsce wszystko na to wskazuje że jeśli nadal będzie tak jak do tej pory że mamy niby TV publiczną ale tylko z nazwy -bo jest ona zawsze Rządowa od kilkudziesięciu lat wstecz i TV pozornie tylko niezależne ale są one tubami propagandowymi jedne PiS drugie PO.To na pewno z czasem staną się zbędne- bo są niewiarygodne.
8. Nie podpiszę ratyfikacji żadnych nowych traktatów unijnych osłabiających rolę Polski, np. poprzez osłabienie siły głosu lub odebranie prawa weta.
— To prawo zostało już w bardzo wielu obszarach zostało wyeliminowane, —TAK MÓWI KANDYDAT NA NAJWYŻSZY URZĄD W PAŃSTWIE–NIE ZAPRZECZA ŻE NIE PODPISZE NOWYCH TRAKTATÓW DALEJ OSŁABIAJĄCYCH POLSKĘ–LUDZIE–TO MÓWI KANDYDAT NA NAJWYŻSZY URZĄD W PAŃSTWIE POLSKIM—PRZECIEŻ TYMI SŁOWAMI SKŁADA DEKLARACJĘ CZYSTO JURGIELTNICZĄ -BĘDZIE WYPEŁNIAŁ WOLĘ PAŃSTW MAJĄCYCH NAJSILNIEJSZĄ POZYCJĘ W EURO-KOŁCHOZIE–I ICH POLTYKĘ BĘDZIE REALIZOWAŁ–BOŻE PATRZYSZ NA TO I NIE GRZMISZ !!!!!!!!!!!
Deklaracja poparcia dla Pana Trzaskowskiego po wywiadzie
Ach, brawo, brawo, Panie Rafale,
Jak dla mnie wypadł Pan doskonale
gdy w swoim słowie poparł w połowie
treść deklaracji Konfederacji.
(Ustnie jedynie, więc bez podpisu,
nie tak jak Pana konkurent z PIS-u)
Dziś deklaruję swoje poparcie
(ustne jedynie – za to zażarcie)
Wszak dżentelmenów wiążą ich słowa.
Więc jest ode mnie głosu – połowa
i kratka pusta. Panie Rafale,
ja też nie muszę nic pisać wcale.
No ale teraz jak ktoś zarzuci z platformy konfederacji że to faszyści i ruskie onuce to jest piękne jedno zdjęcie. Wy z tymi faszystami sobie piwkujecie. Ja w tym widzę szanse.
Panie Prezesie gratulacje przedstawienie wspaniale moze niektórych obudzi wlasnie czegos takiego sie spodziewalem normalnemu czlowiekowi nie potrzeba mówić sam wybiera widzę że postawilem na odpowiedniego czlowieka powodzenia i pozdrawiam
Ten obrazek z piwem w tym towarzystwie był zupełnie niepotrzebny, ale to nie jest historia na jakąś “aferkę”. Miejmy nadzieję, że podsumowanie będzie właściwe
8. Nie podpiszę ratyfikacji żadnych nowych traktatów unijnych osłabiających rolę Polski, np. poprzez osłabienie siły głosu lub odebranie prawa weta.
— To prawo zostało już w bardzo wielu obszarach zostało wyeliminowane, —TAK MÓWI KANDYDAT NA NAJWYŻSZY URZĄD W PAŃSTWIE–NIE ZAPRZECZA ŻE NIE PODPISZE NOWYCH TRAKTATÓW DALEJ OSŁABIAJĄCYCH POLSKĘ–LUDZIE–TO MÓWI KANDYDAT NA NAJWYŻSZY URZĄD W PAŃSTWIE POLSKIM—PRZECIEŻ TYMI SŁOWAMI SKŁADA DEKLARACJĘ CZYSTO JURGIELTNICZĄ -BĘDZIE WYPEŁNIAŁ WOLĘ PAŃSTW MAJĄCYCH NAJSILNIEJSZĄ POZYCJĘ W EURO-KOŁCHOZIE–I ICH POLTYKĘ BĘDZIE REALIZOWAŁ–BOŻE PATRZYSZ NA TO I NIE GRZMISZ !!!!!!!!!!!
Szuja – naomamiał, natruł i nabujał
Szuja – a wierzyłam przecież mu jak nikt
Szuja – dziecku kazał mówić “proszę wuja”
Alleluja wesołego zrobił mi i znikł
Szuja – niewykluta larwa i szczeżuja
Szuja – do najtępszych pierwotniaków rym
Szuja – bezlitosny kamień i statuja
Fałsz i ruja ekskluzywnie powodują nim
Gdy życie zdarło z faceta już maskę
Gdy mu fasada rozpada się z trzaskiem
Gdy zza niej wyjrzy jak małpa z pokrzywy
Pysk zły i obrzydliwy i pryśnie cały blef
Przewodniczący Klubu Poselskiego Konfederacji Grzegorz Płaczek
Szanowny Panie Rafale Trzaskowski – twierdzę, że OKŁAMAŁ Pan obrzydliwie Polaków w debacie prezydenckiej w kwestii przyjmowania migrantów i Paktu Migracyjnego. Powiedzial Pan bez jakiegokolwiek wstydu, iż: “Pakt Migracyjny nigdy nie wejdzie w życie, bo to ja wpisałem w unijne dokumenty, że jeżeli pomożemy Ukraińcom – to nikogo nie będziemy więcej przyjmowali“, po czym doprecyzował Pan, że chodzi o Rozporządzenie unijne z 2015 r.
Szanowny Panie Rafale Trzaskowski – twierdzę, że OKŁAMAŁ Pan obrzydliwie Polaków w debacie prezydenckiej w kwestii przyjmowania migrantów i Paktu Migracyjnego. Powiedzial Pan bez jakiegokolwiek wstydu, iż: "Pakt Migracyjny nigdy nie wejdzie w życie, bo to ja wpisałem w unijne… pic.twitter.com/onWAJ1RCe2
— Grzegorz Płaczek (@placzekgrzegorz) May 25, 2025
Otóż musiałby Pan posiadać umiejętności profetyczne, gdyż: – pierwsze negocjacje w sprawie Paktu Migracyjnego stanowiły rozmowy prowadzone przez Narody Zjednoczone w 2016 roku, – Komisja Europejska po raz pierwszy zaproponowała Pakt Migracyjny 23 września 2020 roku. Ale żeby nie zostawiać Pana samego z Pana kłamstwem, a Polaków nie trzymać w niepewności – kieruję (w trybie interwencji poselskiej) oficjalne zapytanie do MSZ z prośbą o wskazanie w oficjalnych dokumentach unijnych w 2015 r. zapisu zwalniającego Polskę z obowiązku implementacji Paktu Migracyjnego.
z tym rafałem to pikuś, bo tu nasz odwieczny “przyjaciel” germany mają się uzbroić po zęby do 2029r. bo rzekomo putin do tego czasu ma najechać europę. mieszkańcy zach. i płn. Polski powinni już uczyć się niemieckiego, może się b. przydać. jak zwykle źle definiujemy wroga – szkoda. historia niestety się powtarza.i nic nas nie uczy.
8. Nie podpiszę ratyfikacji żadnych nowych traktatów unijnych osłabiających rolę Polski, np. poprzez osłabienie siły głosu lub odebranie prawa weta.
— To prawo zostało już w bardzo wielu obszarach zostało wyeliminowane, —TAK MÓWI KANDYDAT NA NAJWYŻSZY URZĄD W PAŃSTWIE–NIE ZAPRZECZA ŻE NIE PODPISZE NOWYCH TRAKTATÓW DALEJ OSŁABIAJĄCYCH POLSKĘ–LUDZIE–TO MÓWI KANDYDAT NA NAJWYŻSZY URZĄD W PAŃSTWIE POLSKIM—PRZECIEŻ TYMI SŁOWAMI SKŁADA DEKLARACJĘ CZYSTO JURGIELTNICZĄ -BĘDZIE WYPEŁNIAŁ WOLĘ PAŃSTW MAJĄCYCH NAJSILNIEJSZĄ POZYCJĘ W EURO-KOŁCHOZIE–I ICH POLTYKĘ BĘDZIE REALIZOWAŁ–BOŻE PATRZYSZ NA TO I NIE GRZMISZ !!!!!!!!!!!
Już dzisiaj w sobotę 24 maja o godzinie 19.00 kolejna rozmowa Sławomira Mentzena z kandydatem na prezydenta, który przeszedł do II tury (link do rozmowy na końcu tekstu).
Pierwsza rozmowa z Karolem Nawrockim wzbudziła ogromne zainteresowanie na kanale YT Sławomira Mentzena i biła rekordy oglądalności. W pewnym momencie była najpopularniejszym livestreamem na świecie i oglądało ją na żywo ponad 300 tys. osób. Do tej pory to nagranie na YT ma już ponad 4 mln wyświetleń.
Podczas rozmowy Sławomir Mentzen przepytywał bardzo mocno Karola Nawrockiego. Karol Nawrocki dostał również do podpisania 8. punktową deklarację przygotowaną przez Sławomira Mentzena, którą najpierw obaj panowie przedyskutowali, a następnie Karol Nawrocki ją podpisał.
Deklaracja
Nie podpiszę żadnej ustawy, która podnosi istniejące podatki, składki, opłaty lub wprowadza nowe obciążenia fiskalne.
Nie podpiszę żadnej ustawy ograniczającej obrót gotówkowy i będę stał na straży polskiego złotego,
Nie podpiszę żadnej ustawy ograniczającej swobodę wyrażania poglądów zgodnych z polską Konstytucją.
Nie pozwolę na wysłanie polskich żołnierzy na terytorium Ukrainy.
Nie podpiszę ustawy w sprawie ratyfikacji akcesji Ukrainy do NATO.
Nie podpiszę żadnej ustawy ograniczającej dostęp Polaków do broni.
Nie zgodzę się na przekazywanie jakichkolwiek kompetencji władz Rzeczypospolitej Polskiej do organów Unii Europejskiej.
Nie podpiszę ratyfikacji żadnych nowych traktatów unijnych osłabiających rolę Polski.
Dzisiaj Sławomir Mentzen będzie rozmawiał z Rafałem Trzaskowskim od którego również będzie oczekiwał podpisania deklaracji. A czy podpisze? Rafał Trzaskowski nie zadeklarował bowiem jeszcze, że podpisze deklarację. Przypominamy, że Karol Nawrocki taką deklarację złożył “natychmiast” po tym jak Sławomir Mentzen zaprezentował deklarację w mediach społecznościowych. Rafał Trzaskowski od takiej jednoznacznej deklaracji się wstrzymał mając zastrzeżenia co do niektórych punktów.
Deklaracja poparcia dla Pana Trzaskowskiego po wywiadzie
Ach, brawo, brawo, Panie Rafale,
Jak dla mnie wypadł Pan doskonale
gdy w swoim słowie poparł w połowie
treść deklaracji Konfederacji.
(Ustnie jedynie, więc bez podpisu,
nie tak jak Pana konkurent z PIS-u)
Dziś deklaruję swoje poparcie
(ustne jedynie – za to zażarcie)
Wszak dżentelmenów wiążą ich słowa.
Więc jest ode mnie głosu – połowa
i kratka pusta. Panie Rafale,
ja też nie muszę nic pisać wcale.
8. Nie podpiszę ratyfikacji żadnych nowych traktatów unijnych osłabiających rolę Polski, np. poprzez osłabienie siły głosu lub odebranie prawa weta.
— To prawo zostało już w bardzo wielu obszarach zostało wyeliminowane, —TAK MÓWI KANDYDAT NA NAJWYŻSZY URZĄD W PAŃSTWIE–NIE ZAPRZECZA ŻE NIE PODPISZE NOWYCH TRAKTATÓW DALEJ OSŁABIAJĄCYCH POLSKĘ–LUDZIE–TO MÓWI KANDYDAT NA NAJWYŻSZY URZĄD W PAŃSTWIE POLSKIM—PRZECIEŻ TYMI SŁOWAMI SKŁADA DEKLARACJĘ CZYSTO JURGIELTNICZĄ -BĘDZIE WYPEŁNIAŁ WOLĘ PAŃSTW MAJĄCYCH NAJSILNIEJSZĄ POZYCJĘ W EURO-KOŁCHOZIE–I ICH POLTYKĘ BĘDZIE REALIZOWAŁ–BOŻE PATRZYSZ NA TO I NIE GRZMISZ !!!!!!!!!!!
7. Nie zgodzę się na przekazywanie jakichkolwiek kompetencji władz Rzeczypospolitej Polskiej do organów Unii Europejskiej.
— One są już tak mocno rozszerzone, że ja nie widzę powodu, by je rozszerzać — uznał gość Sławomira Mentzena. —WRESZCIE PRZYZNAŁ , ŻE KOMPETENJE UNII OGARNĘŁY W 100 % POLSKĘ –I NIE MA CZEGO OGRANICZAĆ–BO POPROSTU PONAD 100% JUŻ SIĘ NIE DA !!!!!!!!!!!!!!!!!!
Przecież walczyliśmy choćby o to, żeby UE mogła podejmować decyzje, jeżeli chodzi o solidarność energetyczną — dodał.—–trzas KOMPLETNIE SIĘ ZGADZA, A NAWEL WALCZYŁ O TO, ABY UNIA PODEJMOWAŁA ZA NAS DECYZJE—A WIĘC BĘDZIE KOLEJNY PREZYDENT–JURGIELTNIK –MY WE WŁASNYM KRAJU NIE BĘDZIEMY PODEJMOWAĆ DECYZJI DOTYCZĄCYCH NAS I NASZEGO LOSU !!!!!!!!!! ????????????? –NIE DAJ BOŻE !!!!!!!!!!!!!
2. Nie podpiszę żadnej ustawy ograniczającej obrót gotówkowy i będę stał na straży polskiego złotego.
— Nie wprowadzimy euro, bo złotówka gwarantuje nam odporność na kryzysy — powiedział kandydat KO. — Nikt nie chce wprowadzać euro, nie opłaca nam się to — dodał.—CO MA WPROWADZENIE EURO–DO OBROTU BEZGOTÓWKOWEGO–RŻNIĘCI GŁUPA-I- ŚWIADOME POMINIĘCIE ODPOWIEDZI NA TEMAT–ONI CHCĄ NAS POZBAWIĆ GOTÓWKI –A GOTÓWKA TO PRAWIE OSTATNI BASTION NASZEJ WOLNOŚCI !!!!!!!!!!!!!!!!!
1. Nie podpiszę żadnej ustawy, która podnosi istniejące podatki, składki, opłaty lub wprowadza nowe obciążenia fiskalne.
— Jestem wrogiem nowych podatków — stwierdził Rafał Trzaskowski, pytany o pierwszy z postulatów Sławomira Mentzena.—ZNOWU ODPOWIEDŻ NIE NA TEMAT—MOŻNA BYĆ WROGIEM NOWYCH PODATKÓW-!!!!–A STARE ISTNIEJĄCE—PODNOSIĆ !!!!!!!!!!!!!!!
4. Nie pozwolę na wysłanie polskich żołnierzy na terytorium Ukrainy.
— Nie pozwolę na wysłanie polskich żołnierzy na terytorium Ukrainy. Nie ma w tej chwili takiej możliwości — powiedział Rafał Trzaskowski. —W TEJ CHWILI NIE MA MOŻLIWOŚCI, ALE PO WYBORACH TO JUŻ NIE TA CHWILA I INNE MOŻLIWOŚCI !!!!!!!!!!!!!!
Mowa nienawiści powinna być zakazana. Czym innym jest komentarz na jakiś temat, a czym innym jest nawoływanie do nienawiści, że komuś trzeba na przykład zrobić krzywdę—- CZY NAPRAWDĘ trzaskowski JEST TAKIM LAIKIEM, ŻE NIE ZNA POLSKIEGO PRAWA—PRZECIEŻ NAWOŁYWANIE DO ZROBIENIA KOMUŚ KRZYWDY JEST KARALNE–I JEST TO ZAPISANE W KODEKSIE KARNYM !!!!!!!!!!—WIĘC CO MA NA MYŚLI trzask ?????? !!!!!!!!!!!!!!!!!–SIEDZĄC OBOK sikorskiego –KTORY KIEDYŚ NAWOŁYWAŁ PUBLICZNIE—DO DORŻNIĘCIA TEJ WATACHY ???? !!!!!!!!!!!!!!!!
Józef Piłsudski 100 lat temu wiedział, że jeżeli będziemy mieli państwo buforowe, to Rosja połamie sobie na nim zęby — powiedział kandydat KO. — Jeżeli Ukraina nie będzie mieć gwarancji bezpieczeństwa to my będziemy następni — kontynuował.—PO CZYM TRAKTATEM RYSKIM SPRZEDAŁ UKRAINĘ BOLSZEWIKOM–TAK NOWOWYEDUKOWANY SOCJALISTA POWOŁUJE SIĘ NA STAREGO KOMUNISTĘ —piłsudskiegi–TEŻ JURGIELTNIKA—POTRÓJNEGO AGENTA WYWIADU — TRZECH WROGICH POLSCE PAŃSTW !!!!!!!!!!!!
Można pięknie się różnić lub rozmawiając, przekonać się, że wcale aż tak się nie różnimy, bo łączy nas miłość do Polski” JEDNEGO– P. MENTZENA– MAM NADZIEJĘ-!!!!!!!! , ŻE ŁĄCZY –A U POZOSTAŁYCH TO PUSTE I WZBUDZAJĄCE PUSTY ŚMIECH FRAZESY !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
DLA MNIE P. MENTZEN –PO TYM PIWIE POZOSTAŁ NIESMAK—BYŁ PAN GOSPODARZEM–KULTURA NAKAZYWAŁA NIE ODMAWIAĆ–ALE OSOBIŚCIE–NIGDY BYM Z JURGIELTNIKAMI NIE USIADŁ DO JEDNEGO STOŁU ABY TYLKO ZACHOWAĆ POZORY PRZYZWOITOŚCI !!!!!!!!!!!!!!!!! (-CO INNEGO DEBATA–Z TAKIMI LUDŻMI PRZYSZŁO RYWLIZOWAĆ I ROZMAWIAĆ)–ALE BYŁ TO UCZYNEK DLA DOBRA POLSKI– TO DELIKATNA LINIA PODZIAŁU !!!!—-PRZESTAŁEM CHODZIĆ DO KOŚCIOŁA JAK WIDZĘ LUDZI W TYM KSIĘŻY–KTÓRZY Z LEWICOWYMI HIPOKRYTAMI WCHODZĄ W RELACJE—NIEDAWNO BYŁO U NAS POŚWIĘCENIE—WIECIE CZEGO ?????—PAN BÓG SIĘ CHYBA W GROBIE PRZEWRACA—NOWO WYREMONTOWANEJ DROGI—WIERCHUSZKA KOMUNISTÓW KTÓRZY PLUJĄ NA KOŚCIÓŁ I KSIĄDZ SIĘ Z NIMI OBŚCISKUJĄCY – PO POŚWIĘCENIU TEJŻE DROGI!!!!!!!!!!!!!!!!!!POTEM ZASIADŁ Z NIMI DO JEDNEGO STOŁU —SZCZYT BAŁWOCHWALSTWA W WYKONANIU TEGO KSIĘDZA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
To się nazywa gra zespołowa. Jak powiedział PDT: na zdrowie!” — napisał na portalu X Roman Giertych.–GRA ZESPOŁOWA –DWÓCH NA JEDNEGO-!!!!!!!!!!!-TAK SOCJALIŚCI WIDZĄ GRĘ ZESPOŁOWĄ—POMROCZNOŚĆ JASNA u giertycha zeszła na dno !!!!!!!!
PRZYSŁOWIA SĄ MĄDROŚCIĄ NARODU–JAK MÓWI STARE——PRZYSŁOWIE !!!—-A O RUDYCH JEST PRZYSŁOWIE–RUDY–TO WREDNY !!!—A tusk napisał– “Sławomir Mentzen pyta Rafała Trzaskowskiego, czy rudzi są dyskryminowani. Póki rządzę, nie będą” — napisał premier na portalu X, odnosząc się do wątku rozmowy Rafała Trzaskowskiego i Sławomira Mentzena.–TO TERAZ- NIERUDZI BĘDĄ DYSKRYMINOWANI–TO RAZ , A DWA tusk ZACZYNA WALKĘ Z POLSKĄ TRADYCJĄ — JUŻ NAWET TO MU PRZESZKADZA !!!!!!!!!!
Obrzydliwe to piwsko z Sikorskim i Nitrasem! Wstyd i hańba! Sławomir Mentzen występuje jako nieśmiały chłopaczek. Chłopaczek bojaźliwy wobec obowiązującej poprawności politycznej.
Przepił Konfederację. Żal, żal serce ściska!!!!
Konfederacja już nie istnieję, Metzem się sprzedał PO, piwo Z Trzaskiem i Sikorskim, mina Bosaka gdy był o to pytany . To jest koniec.
Nie zastanawiajcje się trzeba głosować przeciw Trzaskowskiemu , apeluję do roczników które wchodziły na rynek pracy w latach 2007 2015
Nie muszę oglądać telewizji — rzeczywistość mówi sama za siebie. Jeden nie podpisze deklaracji Pana Mentzena, bo nie chce zawieść wodza, Niemiec i Brukseli. Drugi podpisze, bo to okazja, by dorwać się do stołka, podczas gdy Polacy dalej będą okłamywanym i degradowanym narodem w Europie
Tu masz rację bo to są dwie opcje Europejskie które z założenia nie są Pro Narodowo Polskie Trzaskowski proponuje pełne uzależnienie od UE we wszystkich sprawach które są realizowane do tej pory + pełne wprowadzenie Dżenderu + SOROS w AKCJI i rozmontowanie do końca co jeszcze o Polsce stanowi – ale to wszystko było i jest wiadome,Nawrocki -wydaje się dużo mniej szkodliwy w sprawach kluczowych ale to wszystko zależy czy urwie się definitywnie ze smyczy KACZKI jak nie to będzie tak jak za Dudy.
Teraz to wszystko każdy z nich morze obiecywać I podpisywać. Po objęciu stanowiska prezydenta już nic ich nie powstrzyma przed realizacją tego czemu od lat są wierni .Trzaskowski jest bardzo szkodliwy. Nawrocki prawdopodobnie mniej w kluczowych sprawach dla Państwa Polskiego. Dla obywateli co potrafi Trzaskowski wyprawiać to przykład Warszawy,Nawrocki jest zagadką jak kiedyś był Duda który tez na obiecywał no i jak było i jest to wszyscy wiedzą. II -tura to wybór tylko mniejszego zła dla POLSKI.
Ciekawe jaki R.Trzaskowski ma teraz pogląd i stanowisko w kwestii zamykania i likwidacji kopalni węgla w Polsce (kamiennego i brunatnego) i elektrowni korzystających z tego paliwa? bo przecież planeta płonie! Cóż szkodzi obiecać i radykalnie zmienić swoje poglądy… wszak ponoć tylko krowa ich nie zmienia A wycieczka z P.G.Braunem z daleka śmierdzi prowokacją. W tej kwestii trzeba powiedzieć i zapytać o : konkrety ??? Kto, jak, kiedy? , zresztą trudno sobie wyobrazić, żeby ktoś popierający Pana Posła Brauna poparł w tych wyborach R.Trzaskowskiego=D.Tuska. Na każdego oprócz niego.
Przewodniczący Klubu Poselskiego Konfederacji Grzegorz Płaczek
Wybory wyborami, a tymczasem szef GIS, Pan dr Paweł Grzesiowski wciąż jedzie walcem, tworząc bazę dzieci niezaszczepionych, aby móc ukarać finansowo tych rodziców (lub opiekunów prawnych), którzy zdecydowali się nie zaszczepić swoich dzieci.
Odpowiadając na apele rodziców i sprzeciwiając się tego typu praktykom Głównego Inspektora Sanitarnego, po głębokiej analizie prawnej, zwróciłem się do prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych z prośbą o zabranie stanowiska w tej sprawie.
Wydaje się, że Szanownemu Panu Grzesiowskiego włączyła się „nieśmiertelność” i łamie prawo, bowiem Ustawa regulująca sposób i zakres działania Głównego Inspektoratu Sanitarnego NIE pozwala na tworzenie jakiejkolwiek BAZY DANYCH dzieci niezaszczepionych.
Wybory wyborami, a tymczasem szef GIS, Pan dr @grzesiowski_p wciąż jedzie walcem, tworząc bazę dzieci niezaszczepionych, aby móc ukarać finansowo tych rodziców (lub opiekunów prawnych), którzy zdecydowali się nie zaszczepić swoich dzieci. Odpowiadając na apele rodziców i… pic.twitter.com/fKS4xxYqVF
— Grzegorz Płaczek (@placzekgrzegorz) May 23, 2025
I teraz UWAGA! Prezes UODO zareagował pozytywnie na moją interwencję poselską i informuję opinię publiczną, że urząd rozpoczął oficjalną analizę sytuacji pod kątem podstaw prawnych i ewentualnego naruszenia prawa przez dr. Pawła Grzesiowskiego. O rezultatach analizy zostanę poinformowany osobnym pismem, na które czekam.
Co ważne – w tym przypadku nie chodzi o to, dlaczego w Polsce została stworzona patologicznie długa lista przymusowych szczepień dzieci oraz czy dzieci w Polsce powinny być przymusowo szczepione (to pozostaje zagadnieniem medycznym i politycznym). Pytanie brzmi, czy Główny Inspektor Sanitarny (otoczony parasolem ochronnym Ministerstwa Zdrowia i lobby farmaceutycznego) może tworzyć bazę danych, której w mojej ocenie… nie może. Jeśli UODO stwierdzi nieprawidłowości, GIS mogą czekać poważne konsekwencje. Tematu nie odpuszczam.
Rozmowa Sławomira Mentzena z Karolem Nawrockim przyciągnęła przed ekrany telewizorów, telefonów i komputerów miliony Polaków.
Pomimo tego, że program szedł na żywo we wszystkich najważniejszych stacjach telewizyjnych na kanale YouTube Sławomira Mentzena gromadził na żywo ponad 300 tys. widzów! Był to w tym momencie najpopularniejszy program na żywo na całym światowym YouTube!
— Polityka w sieci (@Polityka_wSieci) May 22, 2025
Po 8 godzinach od emisji program miał już 3 mln wyświetleń, co pokazuje jak bardzo krajowa polityka potrafi rozgrzać Polaków.
3 miliony wyświetleń w kilka godzin
Kto jeszcze nie widział, zapraszam na mój YT, do obejrzenia rozmowy z Karolem Nawrockim. pic.twitter.com/BQUVirRgTK
— Sławomir Mentzen (@SlawomirMentzen) May 22, 2025
Sławomir Mentzen już na początku rozmowy zaznaczył, że oczekuje rozmowy merytorycznej, czyli nie chce, aby rozmowa schodziła na temat konkurenta Karola Nawrockiego w wyścigu fotel prezydenta, tylko dotyczyła konkretów ważnych dla Polski i Polaków.
Już na początku rozmowy Sławomir Mentzen zarzucił Karola Nawrockiego serią pytań, kilka razy obaj panowie weszli w dłuższą dyskusję, a na koniec rozmowy padło kilka pytań o słynną już kawalerkę.
Karol Nawrocki, tak jak wcześniej zadeklarował, podpisał również 8. punktową deklarację, którą przedstawił Sławomir Mentzen.
— Sławomir Mentzen (@SlawomirMentzen) May 22, 2025
Jak sobie poradził Karol Nawrocki to już każdy musi ocenić sobie sam. Ponad 60% widzów, którzy wzięli udział w ankiecie opublikowanej na YT, a wszystkich, którzy wzięli w niej udział było ponad 80 tys., zadeklarowało, źe odda głos na Karola Nawrockiego.
A już w sobotę o godz. 19.00 rozmowa z drugim kandydatem na prezydenta, z Rafałem Trzaskowskim.
This website uses cookies so that we can provide you with the best user experience possible. Cookie information is stored in your browser and performs functions such as recognising you when you return to our website and helping our team to understand which sections of the website you find most interesting and useful.
Strictly Necessary Cookies
Strictly Necessary Cookie should be enabled at all times so that we can save your preferences for cookie settings.
If you disable this cookie, we will not be able to save your preferences. This means that every time you visit this website you will need to enable or disable cookies again.
RozwińZwiń komentarze (4)
Zaloguj się żeby móc dodawać komentarze
Trzeba robić swoje i nie oglądać się za siebie pozdrawiam
O-o-o-o
O-o-o-o
O-o-o-o
O-o-o-o
Myślisz może, że więcej coś znaczysz
Bo masz rozum, dwie ręce i chęć
Twoje miejsce na Ziemi tłumaczy
Zaliczona matura na pięć
Są tacy – to nie żart
Dla których jesteś wart
Mniej niż zero
Mniej niż zero
Mniej niż zero
Mniej niż zero
O-o-o-o
Troll od Brauna
Raczej chory psychicznie potrzebujący pomocy specjalisty.