Klaudia Domagała, kandydatka na prezydenta Łodzi, na serwisie X o swojej kampanii wyborczej.
Kreatywna, mądra i racjonalnie zarządzana kampania. Jak to robię? Oto jeden z przykładów. Planując budżet i działania kampanijne wyceniałam koszty przyczep reklamowych. Okazało się, że to opcja dosyć droga. Po chwili zastanowienia doszliśmy wspólnie z mężem do wniosku, że mam auto, którym:
• Jeżdżę codziennie, a w kampanii wręcz całe dnie na różne wydarzenia, spotkania, konferencje i happeningi
• Mieszkam, pracuję i mam dzieci w placówkach w swoim okręgu i co najważniejsze
• Koszt oklejenia auta (i prawie 2 miesiące jazdy!) to koszt 1 dnia jazdy przyczepy reklamowej!!
Kreatywna, mądra i racjonalnie zarządzana kampania. Jak to robię? Oto jeden z przykładów. Planując budżet i działania kampanijne wyceniałam koszty przyczep reklamowych. Okazało się, że to opcja dosyć droga. Po chwili zastanowienia doszliśmy wspólnie z mężem do wniosku, że mam… pic.twitter.com/P4siGBU6eT
— Klaudia Domagała (@KlaudiaDomagala) April 2, 2024
Jako księgowa, lubię to.
Efekt? JEDYNE kampanijne auto w tych wyborach samorządowych, a w dodatku co rusz otrzymywałam od Was zdjęcia i wiadomości, że widzieliście mnie “na mieście”. To też była okazja do nowych kontaktów, gdy podchodziliście porozmawiać w różnych częściach Łodzi, gdy tylko zaparkowałam. Super!
Aha, zastanawiałam się czy okleić całe na różowo, ale ostatecznie stanęło na czerwonym z różowymi elementami na zdjęciu. Podobno czerwone auta szybsze, a w dodatku większa elastyczność w doborze koloru obcasów 🙂
Natomiast żarty, żartami, ale to taki przykład jak dobrze zarządzać budżetem, wydawać mniej, a osiągać ten sam lub nawet lepszy efekt.
Wydawanie swoich pieniędzy na swoje potrzeby jest zawsze najbardziej efektywne. Chciałabym, aby władze miasta dokładnie tak samo podchodziły do budżetu Łodzi, bo co roku wydajemy ok. 6 miliardów złotych! To ogromne pieniądze… i z roku na rok coraz większe, a mam wrażenie, że coraz gorzej gospodarowane. Wierzę, że da się to zrobić znacznie lepiej, jeśli tylko zaczniemy oglądać każdą złotówkę przed wydaniem i skupiać się na realnych potrzebach łodzian, a nie wyłącznie na PR-ze.